Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Το κοντοπούτανο και η δικαστική πλάνη!!






Οι ιστορικοί γράφουν,αποθανατίζουν τα γεγονότα αντικειμενικά; η από τη δική τους οπτική γωνία;; Ένα ....παράδειγμα είναι το γνωστό σε όλους παραμύθι με το κοντοπούτανο την κοκκινοσκουφίτσα,ποιος ξέρει πραγματικά τι έγινε σε εκείνη την καλύβα βαθειά μέσα στο δάσος; κάμερες δεν υπήρχαν να καταγράψουν τα γεγονότα και η εύκολη λύση ήταν να τα ρίξουν όλα στον (κακό) το λύκο...
Ποιος πραγματικά ξέρει τι κουμάσι ήταν αυτό το κατά τα άλλα αθώο κοκκινοτσούλι;;...
Τι έκρυβε κάτω από τα αθώα ρούχα; γιατί φορούσε κουκούλα; πήγαινε και καλά στη γιαγιά, η στη βουλή; μήπως είχε βάλει στο μάτι την περιουσία και το κομπόδεμα από τη βαρβάτη σύνταξη της έρμης γριάς; το καλάθι είχε φαγητά για τη γιαγιά,η μολότοφ; τι ομάδα ήταν; (πφφφφφ έλα τώρα θέλει και ρώτημα)χουλιγκάνα του κερατά ήταν....
Πολλά τα ερωτήματα
Ας ακούσουμε την εξομολόγηση του λύκου, όχι ότι θα μάθουμε ακριβώς τι έγινε, απλά ας ακούσουμε και την άλλη άποψη..




Το δάσος ήταν το σπιτικό μου.
Ζούσα εκεί και νοιαζόμουν γι' αυτό.
Προσπαθούσα να το διατηρώ τακτικό και καθαρό.Κάποτε, μια ηλιόλουστη μέρα, ενώ προσπαθούσα να συμμαζέψω κάτι σκουπίδια που είχε παρατήσει ένας κατασκηνωτής, άκουσα βήματα. Πήδηξα πίσω από ένα δέντρο και είδα ένα μικρό κορίτσι να έρχεται από ένα μονοπάτι, κρατώντας ένα καλάθι. Μου φάνηκε ύποπτη από την αρχή γιατί φορούσε αστεία ρούχα ολοκόκκινα, και το κεφάλι της ήταν καλυμμένο με μια κουκούλα σαν να μην ήθελε να την αναγνωρίσουν.

Φυσικά, την σταμάτησα για να ερευνήσω το ζήτημα. Την ρώτησα ποια ήταν, πού πήγαινε, από πού ερχόταν κλπ. Μου είπε μια ιστορία για κάποια γιαγιά, που πήγαινε να την επισκεφθεί και να της πάει φαγητό.

Έδειχνε βασικά έντιμο άτομο, αλλά βρισκόταν στο δάσος μου και έδειχνε ύποπτη μ' αυτά τα ρούχα. ΄Έτσι αποφάσισα να της δείξω πόσο σοβαρό ήταν να εισβάλλει έτσι, χωρίς ειδοποίηση, ντυμένη αστεία.



Την άφησα να συνεχίσει αλλά έτρεξα πριν από αυτήν στο σπίτι τής γιαγιάς της. Όταν συνάντησα την συμπαθητική γριούλα, της εξήγησα το πρόβλημά μου και συμφώνησε ότι η εγγονή της χρειαζόταν ένα μάθημα. Η γριούλα συμφώνησε να κρυφτεί ώσπου να την φωνάξω. Έτσι, κρύφτηκε κάτω από το κρεββάτι. Όταν έφτασε το κορίτσι, την κάλεσα να μπει στην κρεβατοκάμαρα όπου βρισκόμουν στο κρεββάτι ντυμένος σαν τη γιαγιά. Το κορίτσι ήλθε, με τα κόκκινα μαγουλά της, και είπε κάτι άσχημο για τα μεγάλα μου αυτιά. Με είχαν προσβάλει κι άλλοτε και έτσι προσπάθησα να πω κάτι θετικό. Είπα ότι, ίσως, τα μεγάλα μου αυτιά, μου επέτρεπαν να την ακούω καλλίτερα. Δηλαδή έδειχνα ότι την συμπαθούσα και ήθελα να προσέχω αυτά που λέει. Αλλά έκανε άλλο ένα καλαμπούρι για τα γουρλωτά μου μάτια. Τώρα καταλαβαίνετε πώς άρχισα να αισθάνομαι γι' αυτό το κορίτσι, που έβαζε ένα ευγενικό προσωπείο, αλλά ήταν τόσο κακοήθης. Παρ' όλα αυτά, έχω την τακτική να γυρίζω και το άλλο μάγουλο, και της είπα ότι τα γουρλωτά μου μάτια με βοηθούν να την βλέπω καλλίτερα. Η επόμενη προσβολή στ' αλήθεια με νευρίασε. Έχω κάποιο σύμπλεγμα για τα μεγάλα μου δόντια κι αυτό το κορίτσι έκανε μία προσβλητική παρατήρηση. Ξέρω ότι θα έπρεπε να μην χάσω την ψυχραιμία μου, αλλά πήδηξα από το κρεββάτι και της φώναξα πως τα μεγάλα μου δόντια ήταν χρήσιμα για να την φάω καλύτερα.



Τώρα ας είμαστε ειλικρινείς, κανείς λύκος δεν θα έτρωγε ποτέ ένα κορίτσι, όλοι το ξέρουν αυτό, αλλά αυτό το τρελοκόριτσο άρχισε να τρέχει γύρω-γύρω ουρλιάζοντας κι εγώ προσπαθούσα να την φτάσω για να την ηρεμήσω. Έβγαλα και τα ρούχα της γιαγιάς, αλλά αυτό φάνηκε να χειροτερεύει τα πράγματα. Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε με δυνατό κρότο και ένας μεγαλόσωμος τύπος στεκόταν εκεί με το τσεκούρι του. Τον κοίταξα και κατάλαβα ότι είχα βρει τον μπελά μου. Υπήρχε ένα ανοιχτό παράθυρο πίσω μου και την κοπάνησα.

Θα ήθελα να μπορούσα να πω πως εδώ τελειώνει η ιστορία. Όμως, αυτή η γριούλα γιαγιά ποτέ δεν είπε την δική μου πλευρά της κατάστασης. Σύντομα κυκλοφόρησε η φήμη ότι ήμουν κακός και μοχθηρός. ΄Όλοι άρχισαν να με αποφεύγουν. Δεν ξέρω τι έγινε το κοριτσάκι με τα αστεία κόκκινα ρούχα, όμως, εγώ δεν έζησα από τότε καλά. Έτσι αποφάσισα να σας γράψω την ιστορία μου.

Με εκτίμηση
Ο λύκος




ΥΓ Ποιος ήταν ο μυστηριώδεις μεγαλόσωμος άνδρας; τι σχέση μπορεί είχε με την Κυβέρνηση,το ΔΝΤ,τη γαϊδάρα τη Μερκελ, τον ολυμπιακό, και τι προηγούμενα μπορεί να είχαν με το λύκο;

ΥΓ Θα μάθουμε τι πραγματικά παίχτηκε τότε σε εκείνη την καλύβα;

ΥΓ προσωπικά δεν γνωρίζω το λύκο να τον ευχαριστήσω για την κατάθεση ψυχής, την εξομολόγησή του την βρήκα εδώ εγώ αρκέστηκα να κάνω το συνήγορο του διαβόλου με τα εύστοχα ερωτήματά μου....



Ακούμε:Golden Earring - Twilight Zone

40 σχόλια:

DaisyCrazy είπε...

Βρε Φούλη μου μπας κι ο λύκος έβαλε ένα δικηγόρο με πολλή φαντασία και μεράκι στο γράψιμο να ανασκευάσει την αλήθεια για ιδίον όφελος;
Πολύ ύποπτες οι δηλώσεις του τόσες αιώνες μετά το συμβάν κι αφού οι Κοκκινοσκουφίτσα έχει ήδη γίνει κι η ίδια γιαγιά ;)

Φιλάκια!!

ria είπε...

αχ ο καημένος ο λύκος, την πάτησε σαν τον στρος καν!!!

τον έφαγαν τα διαπλεκόμενα κοκκινοσκουφιτσας και ξυλοκόπου! το λύκο καλέ!

VAD είπε...

Η τρίτη εκδοχή:-η Κοκκινοσκουφίτσα περπατάει στο δάσος,κάποια κλαδιά κουνιουνται μπροστά της,πετάει μια πέτρα,ο λύκος πετιέται μέσα απ'τα κλαδιά κι εξαφανιζεται,το επεισόδιοε πανλαμβάνεται τρεις φορές,την τελαυταια φορά ο λύκος πετιέται μέσα απ'τα κλαδιά φωνάζοντας"τι θα γίνει,ρε Κοκκινοσκουφίτσα,θα μ'αφήσεις να χέσω καμιά φορά;:)))

Επιμύθιο,σκατοκόριτσο ήταν η Κοκκινοσκουφίτσα!

Hfaistiwnas είπε...

Είδες φαινομενικά κακός, αλλά πρακτικά άκακος!!! Κρίμα, δεν τον δικαίωσε η ιστορία..

zoyzoy είπε...

Καλύτερα λένε να σου βγεί το μάτι παρά τ'ονομα!
Αντε να φτιάξει τώρα την εικόνα του μια ζωή κακός θα μείνει όπως η Ελλάδα χώρα της διαφθοράς και των τεμπέληδων!

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Είσαι για δέσιμο!
Φιλιά πολλάααα

Βρε τον φουκαρά τον
λύκο! Δεν μπορεί να κάνει
και μύνηση για συκοφαντική
δισφήμιση! Φιλιάαααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Δεν ξέρω καλο είναι να ακούμε και τις δυο πλευρές,άντε γιατί τόσα χρόνια ακούγαμε το κοκκινοτσούλι,ποιος ξέρει τι έκρυβε αυτή η καλύβα!!
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Σόδομα και Γόμορα!! δεν θέλω να σκεφτώ τι έγινε,θα χρειαστεί να βάλω προειδοποίηση περιεχομένου..
φιλιά Ρια μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Αυτά έλαβαν χώρα πριν, μετά δες φώτο και θα καταλάβεις ,πολύ!!!!
καλησπέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
ΗΦ μου ανέλαβα εγώ, μέχρι τον Άριο πάγο θα φτάσουμε,ίσως κερδίσουμε και πάρουμε κάνα φράγκο, γιατί με τούτα και με κείνα δεν μας βλέπω καλά..
Φιλιά πολλά αγορίνα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Θα του ανατρέψω την εικόνα,θα γίνω ένας θηλυκός Κουγιας!!είναι πολλά τα ευρα!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Ποιος στο είπε,θα φτάσουμε το μαχαίρι μέχρι το κόκκαλο φιλενάδα,καλά είναι η κοροϊδία...
φιλιά σσσσσσμμμματς

mahler76 είπε...

σκηνικό για τσόντα μου κάνει όλο αυτό. Απορώ που το έλεγαν σαν παραμύθι.

NOSTOS είπε...

Ο κακός λύκος,και ο κακός λύκος..ενα καλό πήγε να κάνει και βρέθηκε μπλεγμένος..Αχ αυτά τα διαπλεκόμενα...Μας βγήκε τ'όνομα πατριώτηηηη..!!!

apos είπε...

Έτσι είναι. Την ιστορία την γράφουν πάντα οι νικητές. Και οι δανειστές.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ mahler76
Μη μου κάνεις τον αθώο, ξέρεις ότι παντού η τσόντα ήταν μέσα σε όλα...να σου θυμίσω το μήλο του παραδείσου, η,
Ο τρωικός ο πόλεμος είχε...... μη σου πω και άλλα!!
φιλιά γατουλι

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ NOSTOS
Έτσι!! να σου γίνει μάθημα εσένα σαν απόγονος να προσέχεις τέτοιες κακοτοπιές,γιατί παντού καραδοκεί ένα κοντοπούτανο και δεν ξέρεις σε τι μπορεί να σε μπλέξει, ναι;;
Καλό μήνα..

Unknown είπε...

μια αλλη εκδοχή...του παραμυθιού...απο μία γατούλα με κάτι νύχια μετα συγχωρήσεως να........

καλό μήνα.....νιαου....

τι άλλο..εδω μέσα.....χικ χικ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ apos
Θα έχουμε θεση σε αυτή την ιστορία; έστω σαν σπερματοζωάρια, η θα μας αφανίσουν και ως έτσι;
Καλό σου μήνα apos

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ homemade
Μα μας τα έχουν κάνει πουρέ με το τσουλοκοκκινάκι,από νύχια άλλο τίποτα νιαρρρρρρ, να τρέμουν οι οχτροί μας...
καλό μήνα (χικ χικ καλέ τα κοπάνισες; με τι, τσίπουρα);

Unknown είπε...

Λες να την στήσανε στον λύκο όπως και στον Στρος Καν..?
Καλό μήνα.
Κωστής

NOSTOS είπε...

άσε Φούλη...μέσα είσαι...λολ,πατημένη την έχω.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Κωστής Τζαγκαράκης
Δεν αμφιβάλω καθόλου, αρκεί και εσύ να δεις τις φώτο της τσουλίτσας...μας παραμυθιάζανε τόσα χρόνια!!
καλό μήνα Κωστή

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ NOSTOS
Θες να σε παρηγορήσω καλό μου,εχω μια συμπάθια στους άσπρους λύκους αν και γάτα,μια ακομα παραπάνω και για την ομάδα σου..δεν είναι κακό να αγαπας αλλά να υπάρχει ανταπόκριση,ευχομαι να την εχεις,

NOSTOS είπε...

Φούλη, υπάρχει ανταπόκριση και με το παραπάνω..αγνώμων δεν είμαι..Οσο για την ομάδα μου,εκεί έχουμε ένα θεματάκι.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ NOSTOS
Πολύ χαίρομαι που το ακούω,μες τη μαυρίλα που ζούμε ο έρωτας αν είναι και αμοιβαίος είναι ότι καλύτερο,τώρα το θέμα με την ομάδα μας(ελπίζω ακόμα να είναι μας),βλέπω τα χάλια μας 2-1 μέχρι στιγμής

NOSTOS είπε...

Ομάδα μας ήταν,είναι και θα είναι,αλλά το θεματάκι είναι η μιζέρια που ζούμε τα τελευταία χρόνια,και να πω ότι και στα κάτω μας μαγαζί γωνία είμαστε ακόμη.

Marouli είπε...

Τετοια παραμυθια θα λες στο εγγονι? :Ρ Τελικα για ολα φταιει το κοκκινο!! χαχαχα!! Λυκε κρυψου ερχεται η λυσσαρα χαχαχα!

Μαρουλοφιλακια!

Venus on fire είπε...

Καλά έκανες και την έδωσες στη δημοσιότητα την άποψη του λύκου.
Άσε που είμαι σίγουρη πως η κοκκινοσκουφίτσα τα είχε ήδη με τον τσεκουράτο και απλά του την είχανε στημμένη.
Γυναίκες....τι να πεις.
Καμμία εμπιστοσύνη πια.
Καλή σου μέρα Φουλάρα μου.
Φιλιά.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Καλό Μήνα αιλουροειδές μου.

Ψήφο στο λύκο!!!!

Κυνοφιλιά!!!!

λουκρητια είπε...

Μπουρδες λεει ο λυκος,Φουλη μου.Αλλιως εγιναν τα πραγματα,το'χω καρατσεκαρει.Να η αληθεια:
Ήτανε η κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος και
πήγαινε στη γιαγιά της ... Στο
> δρόμο
> όμως βλέπει ένα λοφάκι γεμάτο
παπαρούνες και σκέφτεται
>
> "Πόσο πολύ αρέσουν της γιαγιάς μου οι
παπαρούνες...".
> Κόβει όλο το λόφο και ξεδιαλέγει τις
καλύτερες...
> Πιο πέρα βλέπει κάτι τριαντάφυλλα...
>
> "Αχ,πιο πολύ αρέσουν της γιαγιάς μου
τα τριαντάφυλλα παρά οι
> παπαρούνες...".
>
> Πετάει τις παπαρούνες, κόβει όλο το λόφο
τα τριαντάφυλλα και διαλέγει τα
> καλύτερα...Ακόμα πιο πέρα βλέπει ένα
λόφο
με μαργαρίτες και..
>
> "Γαμώτο...Μαργαρίτες....Αυτ ές αρέσουν
περισσότερο στη γιαγιά μου ...".
> Πετάει βαριεστημένα τα τριαντάφυλλα
ξηλώνει όλο το λόφο και (ως συνήθως)
> διαλέγει τις καλύτερες...
> Λίγο απομακρύνθηκε και είδε μια
βερικοκιά...
>
> "Αχ πόσο πολύ τα τρώει η γιαγιά μου τα
βερίκοκα...Αλλά δεν μπορώ να σηκώνω
> μαζί και τα λουλούδια και τα
βερίκοκα...".
> Πετάει τα λουλούδια,κόβει όλα τα
βερίκοκα διαλέγει τα καλύτερα και
> φεύγει...
>
> κ.ο.κ. κ.ο.κ. κ.ο.κ. κ.ο.κ. κ.ο.κ . κ.ο.κ
>
>
Ώσπου ..μια στιγμή εμφανίζεται ο λύκος
(επιτέλους!)..
>
> "Λοιπόν κοκκινοσκουφίτσα άκου πως
έχουν τα πράγματα...
> 'Η θα μου κάτσεις ή θα σε
φάω....Διάλεξε.."
>
> Και σκέφτεται η κοπελιά...
> "Αν με φάει δεν θα πάω στις γιαγιάς μου
και δεν θα τις δώσω τα πράγματα.."
>
> "Θα σου κάτσω !" αναφώνησε η
κοκκινοσκουφίτσα...
> Και όπως κι έγινε..Τελείωσε ο λύκος, πάει
να φορέσει το τζιν του αλλά η
> κοκκινοσκουφίτσα ήθελε κι
άλλο..Τελειώνει και η δεύτερη .."Κι
άλλο" "Κι
> άλλο" "Κι άλλο" αλλά ο λύκος ήτανε
γέρος
και δεν μπορούσε πολύ και
> πέθανε..........
>
> Ποίο είναι το ηθικό δίδαγμα αυτού του
"διηγήματος"...???
>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
>>
>
> .
>
> Η π.....α η γυναίκα καταστρέφει και τη
χλωρίδα και την πανίδα.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ NOSTOS
Έτσι και τι μαγαζί!! θα πάμε αύριο γήπεδο; η κοράκλα έχει διαρκείας οπότε θα είμαστε μέσα..
Καλημέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marouli
Τέτοια μαρουλάκι, πρέπει να μάθει όλες τις αλήθειες από νωρίς, να ξέρει να προσέχει τις κακοτοπιές και τους μαλάκες..
φιλιά καλημέρας

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Venus on fire
Το έπιασες το νόημα,η αδικία ξεσκεπάστηκε,και αυτό το τσουλί αλλού δεν μπορούσε να πάει να βγάλει τα μάτια του,τόσο δάσος τόσες κουφάλες μεγάλων δέντρων, ήθελε να κάνει το καλυβάκι μπουρδέλο!!
τι να πεις!!
καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Εσύ ακομα ψηφίζεις,σου έμεινε απο το πριν ποστ!! σωστά κάνεις, ψήφο λοιπόν στο λύκο!!
καλημέρα φίλε μου, καλό μήνα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Το δίδαγμα; χμμμ, οι καλά την λέω κοντοπούτανο,δεν άφησε λουλούδι για λουλούδι,καρπό για καρπό,και που@@α για που@@α ορθια,και μετά μου λες!!τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή!!
καλημέρα

gnostosagnostos είπε...

Τελικά την πήδηξε η όχι;;;;

Ανώνυμος είπε...

Αυτη η εκδοχη ειναι πιο πειστικη!

Αλλα η απορια περιμενει...

τελικά τη πηδηξε;;;


χαχαχα

φιλια πολλα κριαρω μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ gnostosagnostos
Εμμμμ για πες μου εσύ τι κατέλαβες;
να σου πω μυστικό σκύψε,νομιζω οτι την φτυστήκοσε γερά, όχι ο λύκος,αυτός ήταν το θύμα της υπόθεσης...
φιλιά γναγν

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Ο μαγαλόσομος ; φυσικά, είχαν ραντεβού εκεί να βγάλουν τα μάτια τους, η γιαγιά ήταν το ξεκάρφωμα, βλέπεις ο τσεκουροφόρος ήταν και παντρεμένος...
φιλιά Κουλα