Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Η χοληχομουνίτσα και ο καλός λύκος στο Χίλτον !




Πάρε καφέ καλό μου, και κάτσε να στα πω γιατί σε έσκασα !!
Ο καλός ο λύκος (γιατρός),(τώρα για το πόσο καλός είναι θα δείξει η νεκροψία),μετά από ξεσκόνισμα καλό των εξετάσεων, αποφάσισε να με χώσει σε νοσοκομείο τύπου Χίλτον για να κάνουμε παρακέντηση(βιοψία) στο συκώτι..
Έχω λέει πρωτοπαθής χολική κίρρωση, προσβάλει 1 στις 8 γυναίκες όταν στο σόι υπάρχει ιστορικό,λεύκης,αλωπεκίασης,λύκου και ψωρίασης....
Ρε μη φεύγεις, δεν κολλάει και ειδικά από εδώ μέσα, δεν είπα ψώρα, είναι αυτό που έχουν πολλοί στους αγκώνες, στα γόνατα, κοκκινίλες σαν εξανθήματα ....

Αυτό το έχει ο πατέρας και φρόντισε αντί για κανένα σπίτι, οικόπεδο, που παρεμπιπτόντως έχει πολλά, να με προικίσει μόνο με αυτό,που όπως είπα με σημάδεψε στα ενδότερα...
Για να μαθαίνεις και να μην κόψεις λάσπη από το μπλοκ μου, σου λέω δεν υπάρχει φόβος, αυτό πάει από πατέρα (στην προκειμένη) σε εγγόνι, οπότε κάτσε κάτω σου λέω..
Εμένα με χτύπησε στην G-GT γιαυτό ταλαιπωρούμαι χρόνια τώρα!! δεν είχα ποτέ τίποτα, σκάω από υγεία, απλά σε τσεκ απ πριν χρόνια μου βρήκαν την G-GT ανεβασμένη ,έτσι μπήκα και στο λούκι των εξετάσεων..
Απόρησα και ρώτησα, ρε γιατρέ τη μα@@@@ς λες αφού δεν εχω χολή μου την ξεπετάξανε άδικα απ ότι είπες;;





-Χολή έχεις, απλά σου έβγαλαν το πολυμπακ που έπεφτε...
-Το καλό είναι με σένα ότι είσαι σε αρχικό στάδιο που δεν έχεις συμπτώματα!!! τόνισε
Και αυτά είναι,(άκου τα μην πάει κάνας δικός σου, και του φάνε άδικα τη χολή σαν εμένα,δώσε βάση)!!
Φαγούρα,(ρε μη φεύγεις,δεν εχω πουθενά).....
Έλλειψη δακρύων,(κλαίω η πουτάνα με το παραμικρό)....
Στέγνωμα σάλιου,(αν σε φτύσω,τύφλα να χει το τσουνάμι, πνίγηκες σoυ λέω).....
Και κομμάρες, κούραση,(όχι να το πω αλλά στο κρεβάτι δεν είμαι καλή στο να κοιμάμαι), στη δοκό δεν πάω και για ολυμπιακούς, αλλά το ανεβαίνω το βάθρο, ρώτα και τον προπονητή μου, (το έπιασες το υπονοούμενο);;δεν θέλω σχόλια επ αυτού,η κουβεντα το έφερε..

Έτσι απόφαση του γιατρού ήταν να κάνω παρακέντηση, μπήκα λοιπόν σε νοσοκομείο τύπου Χίλτον,τόσα ευρα το νοσοκομείο, τόσα εγώ, είπε το ραμολί γιατρός..
Με βάζουν στο δωμάτιο και να σου ο καθηγητής πανεπιστημίου με τη νοσοκόμα και ένα καροτσάκι με τα απαραίτητα εργαλεία..
Κάθισε δίπλα μου και άρχισε να μου χτυπάει τα πλευρά
Μόλις είπε ότι θα γίνουν όλα στο θάλαμο έπαθα κοκομπλόκο,χωρίς καν να βγάλει το σακάκι του, και αφού μου είπε να ξεκουμπώσω το πουκάμισο,με πλακώνει στις ζωγραφιές λέγοντάς μου φύσα, ρούφα, τραβατόνε...
Αφού βρήκε που θα τρυπήσει χώνει την ένεση με την ξυλοκαίνη, τρελή όπως είμαι που να με πιάσει η πρώτη,όπα του λέω τα νιώθω όλα, ξανά κάνει άλλη μια, μετά από αυτό χώνει και την αναρροφητική να πάρει δείγμα συκωτιού ...

Ο άνθρωπος με γα@@@ε πιο πολύ στεναχωρήθηκε που με λέρωσε,3 φορές ζήτησε συγνώμη για το πουκάμισο,παρά την τρύπα που μου έκανε,(μη σκας γιατρέ απαντάω θα μου πάρεις άλλο)... Μα όλα στο ποδάρι!!!
Άσε που έβαλαν τον έρμο άντρα μου, να τρέχει το δείγμα στο Γουδί ,παρά τους πόνους μου η έννοια μου ήταν μην σκουντουφλούσε,η κάτι βρε αδερφέ και έσπαγε το γυάλινο δείγμα, φαντάσου ξανά μανά τα ίδια!!
Και λέω τώρα, έδωσα ένα καλό ποσό για το νοσοκομείο,τι πλήρωσα; το χειρουργείο;τον αναισθησιολόγο;τα νυστέρια;τα σκουφάκια;τις γάζες τι;;;




Πλήρωσα το δωμάτιο με δίκλινο κρεβάτι, και άλλη ασθενή μέσα για 4 ώρες, 250 ευρω....
Κάτσε ρε, στο Χίλτον θα πήγαινα σε σουίτα, με τα τζακούζι μου, τον προσωπικό μου μασέρ δίμετρο θεό,θα ευχαριστιόμουν το λάδωμα όσο καλύτερα μπορούσα ....
Μετά θα τον παρακαλούσα να μου ανοίξει άλλη μια τρύπα,και θα γούσταρα βλέποντάς τον με τα εργαλεία του,(πονάω ΝΑΙ, αλλά μου αρέσει)!!!
Εσύ που στραβοκοιτάζεις μην καθόσουν, ας έμενες μόνο στο μασάζ, στο τζακούζι,και στα σάλια σου λίμνη κάτω, με φόβο να έκανε τσουλήθρα ο παιδαράς μετά)!!!



ΥΓ Είμαι άτυχη που δεν διαβάζει ο πατέρας το μπλοκ μπας και αναθεωρήσει τα περί προίκας και τσιμπήσω κάνα διαμέρισμα....

ΥΓ Ο φουκαράς ο σύζυγος έκλασε πατάτα, ήταν μπροστά σε όλη τη φάση είναι και λιγόψυχος,φοβητσιάρης όπως όλοι οι άντρες...

ΥΓ Ρια, μαλακία που δεν έγινες γιατρός ρε, το ραμολί τσάκωσε έτσι σε 3 λεπτά 400 ευρόπουλα

ΥΓ Σκέφτομαι ότι ο γιατρός ήταν μεγάλος εξου και το ραμολί, αν δεν προλάβει να μου δώσει θεραπεία, σε τι καινούργια περιπέτεια άλλου θα πέσω;;

ΥΓ Για όσους δεν κατάλαβαν κάθε γιατρός που με αναλαμβάνει μου λέει και άλλα,και βγάζει και άλλα, σε λίγο θα αρχίσω να πλειστηριάζομαι, πάρε πάρε ένα πράμα...



Ακούμε:Kamelot - The Haunting

58 σχόλια:

the elf at bay είπε...

Καλά, ου μπλέξεις με γιατρούς που λένε. Περαστικά να είναι όλα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ο/Η antonis είπε
Ας ειναι αυτο το τελευταιο βρε Φουλη.

Γελασα πολυ με τον τροπο που εγραψες σε διαφορα σημεια.

Καλησπερα.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ antonis
Αντώνη μου σας το χρωστούσα, μετά από τόσο βαλάντωμα στα δυο τελευταία ποστ!!
Όλα καλά,θέλει τρέλα η όλη φάση, φτάσαμε στο τέλος ελπίζω...
Φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ameri είπε
Ωραία άμα αρχίσεις να πλειστηριάζεσαι εγώ θέλω το καυστικό σου χιούμορ, μπορώ? Το καβάτζωσα ΜΗΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

Οι γιατροί είναι μαλάκες ακούν τα συμπτώματα κλεινουν τα μάτια και αφουγγράζονται το σύμπαν να τους πει τι έχεις. Στο τέλος δεν θα έχεις και τίποτα!

Να σου πω, το διαμέρισμα καλό? Έχεις κόρες είπες ε?

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ameri
Έχω δυο κοντά στην ηλικία σου, αν θυμάμαι καλά,βρε δεν εχω διαμέρισμα,ίσως να τα γράψει ο πατέρας όταν γίνω πιπέρι,τότε χέστηκα τι να τα κάνω?
Δεν έχεις ανάγκη το δικό μου χιούμορ εσύ τα σπας!!
φιλιά πολλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas είπε

Τρεχάματα δηλαδή! Εύχομαι για λίγο! Να ξεκουμπιστούν όλοι και να πάτε σπιτάκι σας!!
Είναι να μην μπλέξεις με γιατρούς.. εναρωτιέμαι, όλοι τα ίδια δεν μαθαίνουν στις σχολές;;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Ηφ μου τρεχάματα με το χέρι στην τσέπη,σπιτάκι μου είμαι, περιμένω αποτελέσματα της βιοψίας..
κοίτα, έπρεπε από αρχη να πάω στον καθηγητή αυτόν, κάτι ξέρει πάρα πάνω μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας!!
φιλιά πολλά καλό μου..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Αντιγόνη είπε
Το "ου μπλέξεις" το ξέρεις;
Ασε που θέλουν να βλέπουν το φόβο στα μάτια του ασθενή!

Να είναι η τελευταία ταλαιπωρία σου!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Αντιγόνη
Αχ βρε Αντιγόνη μου,πταίσματα τα δικά μου μπροστά σε άλλων,ελπίζω να τελειώσουν εδώ...
Την αγάπη μου!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Griniariko είπε

Και ομως ετσι φευγουν τα ευρωπουλα στα ορθια, ποσα εχω δωσει ετσι στα ορθια!!! Τα τελευταια να ειναι Φουλη μου!! Γιατι μας ριχνει ο πατερας? τι ζηταμε? ενα σπιτακιιιιιιιιιιιιιιι!! Τοσα γατια εχουμε :P

Μαρουλοφιλακια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Griniariko
Δε βαριέσαι μαρουλάκι, καλά να είμαστε και αν δεν έχουμε τα ευρω θα μπούμε μόνοι στο λάκο!!
Δεν έχει ρίξει κανένα παιδί, απλά δεν έχει δώσει τίποτα, τα κρατάει μην του φύγουν χαχαχα
Φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ NET MAN είπε
Αλλο κακο να μη σε βρει ευχομαι...
Επισης ευχομαι το μασαζ με τον διμετρο να γινει πραγματικοτητα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ NET MAN
Έλα,πλάκα κάνω, δεν θα μου βγει και το όνομα, σσσσ ακούει και ο σύζυγος!!
λες να πάω; :-)
Να σε καλά ευχαριστώ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel είπε
Οταν μου είπες το story
έπαθα σοκ. Τώρα που σε
διαβάζω όμως, έχω πέσει κάτω απ τα γέλια!
Τι να πω;;;
Μήπως να κόψεις τους γιατρούς;;;
καλά λέω εγώ μακριά από γιατρούς και
δικηγόρους! Μεγάλα λαμόγια όλοι τους
Φιλιά πολλάααααααααααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Κοριτσάρα είπα να τα πάρω αλλιως, έτσι, γέλα γιατί δεν μας βλέπω καλά!!
Μακριά δε λες τίποτα!!
φιλιά, φιλιά, φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ NET MAN είπε

...Χουφτωστον,χουφτωστον... :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ NET MAN
Πάψε καλέ, θα μου κλείσεις το σπίτι,
ππφφφφφφφφφ...
Έχεις το τηλέφωνο του Χίλτον;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ b|a|s|n\i/a είπε

καλά αποτελέσματα να έχεις και όλα αυτά να είναι απλά μια διασκεδαστική ανάγνωση. είναι να μην μπλέξεις. πολύ καλό σου βραδάκι! φιλιά σου πολλά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος είπε

ολα καλα θα πανε στο λεω γω ο ασωτος

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy είπε
Ελα και πήραμε τ'απάνω μας βλέπω!
Δεν μου'πες με το ραντεβού πως πήγε σ'ανέβασε λίγο?

Πρόσεχε μη κυκλοφορείς και πολύ και πεθαίνεις στη δουλειά αυτές τις μέρες είπαμε.

Και που'σαι γράφε και για μένα που δεν προλαβαίνω τους φίλους ούτες για βλέφαρο!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ο/Η λουκρητια είπε
Βρε φουλη μου,ακου κι αυτον καμμια φορα,μηπως και βρεις την ακρη:
http://www.youtube.com/watch?v=LkLMVrOCG3o
Τρελλαρας οσο δεν παει,αλλα γιατρος με ουμπαλα!Εδω τον βρισκεις,13.00-14.30 καθημερινα:
http://www.extra3.tv/

Οι γνωστικοι κοντευουν να τρελλανουν εσενα,ετσι κι αλλιως.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε

--"Μην τον αφήνεις να σηκωθεί. Όσο είναι ξαπλωτός, του τα παίρνεις" είπε γιατρός (βοηθός του καθηγητή) πίσω μου!
Έγιναν και κάτι άλλα και τότε είπα στη μάνα μου, την μεγάλη κουβέντα
--"Τα παρατάω".
Και ήμουν καλός φοιτητής, έπαιρνα και την κρατική υποτροφία (12000 δραχμές, μείον 600 χαρτόσημο).

Και κάπως έτσι γλύτωσα από τον χαρακτηρισμό σου "ραμολί".

Μην τους πολυδίνεις σημασία! Οι περισσότεροι σε βλέπουν σαν "Ευρω Φούλη".
Περαστικά να είναι και να μείνει η ανάμνηση!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia είπε

Εμ βέβαια μας έσκασες πουλάκι μου.
Κι αν νομίζεις ότι θα τη βγάλεις καθαρή με καφέ γελάστηκες.
Πάω να βάλω ένα ποτήρι κρασί στην υγειά σου.
Αντε να σε χαρώ και μη τους δίνεις σημασία.

Φιλιά θαλασσένια σβουριχτά.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ the elf at bay
Αυτό ξανά πες το (ου μπλέξεις)!!
καλημέρα ευχαριστώ πολύ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ @ b|a|s|n\i/a
Βασίλη μου αυτό ελπίζω και εγώ γιαυτό το σατιρίζω έτσι..
καλημέρα σου, ευχαριστώ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Ασωτούλη ευχαριστώ...

Unknown είπε...

Δηλαδή, για μια στιγμούλα.
Πόσες τρύπες έχεις τώρα;; χαχαχαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Άσε εχω χάσει το μπούσουλα με τα τερτίπια του μπλοκερ!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Χαχαχα μόνο αυτός έμεινε να κάνει διάγνωση πάνω μου!!
καλημέρα, όλα καλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Που είπαμε μένεις; δώσε διεύθυνση και έρχομαι να πάρω γνώμη και από σένα,μου έχουν μείνει αρκετά όργανα άθικτα,ακόμα!!
Την καλημέρα μου, ευχαριστώ...

gnostosagnostos είπε...

χαχαχα!
ετσι σε θελω!
ανεβασμενη διαθεση!
αφου ολα πηγαν καλα,ασε τα κραξιματα
αντε!
καλημερααααα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Βάλε καλέ και ένα ποτηράκι για μένα,τώρα εχω το ελεύθερο που και που να τα τσούζω..
Καλημέρα, ευχαριστώ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Θα έρθω στην καινούργια κρεβατάρα σου παρέα με τον πωλητή να τις μετρήσω,θα σκάσεις από το κακό σου!!!
θέλουν λάδωμα ξέρεις...
:-) φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Δικαιούμαι λίγο να τους κράζω δεν νομίζεις; δεν ήταν και μικρή η ταλαιπωρία τόσων χρόνων!
καλό το νέο μαραφέτι;
φιλιά...

Ανώνυμος είπε...

apo ta megalytera lamogia,giatroi kai dikhgoroi,nasai kala foulh.elenh.

Unknown είπε...

Σιδερένια.
Δεν θέλω να ξανακούσω πως έχεις κάτι.
Μια χαρά είσαι.
Καλή βδομάδα.
Κωστής

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Είπαμε οι γάτες είναι εφτάψυχες!!!

Κυνοφιλιά

Ανώνυμος είπε...

ti vareto post.
pos tolmas na vazeis aftes tis prostyxes foto??

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ elenh
Παντού υπάρχουν τα λαμόγια, σε όλα τα επαγγέλματα..
καλησπέρα ,ευχαριστώ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Κωστής Τζαγκαράκης
Κωστή μου σ'ευχαριστώ,τώρα ξέρω δεν βαδίζω στα τυφλά!!
καλό βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Είμαστε !! φιλιά φίλε μου, καλό βράδυ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ anisixos
Ευχαριστώ φίλε μου,δεν σου έκανα κεφαλοκλείδομα να μπαίνεις στο μπλοκ μου ,ψάξε να βρεις το μπλοκ του Ανθιμου εκεί θα σου αρέσει πιστεύω!!
την κωλοφαγουρίτσα την έχεις επάγγελμα βλέπω!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΜΠΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

DaisyCrazy είπε...

Επειδή δεν μπορούσα να σου αφήσω σχόλιο όταν ήθελα το έγραψα στη word και το έχω τώρα να στο μεταφέρω :)

Φούλη μου δεν παίζει να μην πηγαίνεις σε γιατρούς πια; Και ο πιο υγιής να πάει κάτι θα του βρουν οι αθεόφοβοι. Μακριά μακριά μακριά! Άστους στον κόσμο τους κι ας βρουν να βασανίζουν άλλους. Μια χαρά είσαι βρε συ. Τι να τρυπιέσαι, να κάνεις εγχειρήσεις άδικα; Ελεος πια!
Πρόσεχε τον εαυτό σου κι άσε τους γιατρούς! Εμείς είμαστε οι καλύτεροι γιατροί του εαυτού μας!

Φιλιά κι όμορφη βδομάδα!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Αυτά τα προικιά τα ξέρω καλά :(

καλημερούδια κι ελπίζω να έχεις καλά νέα

the elf at bay είπε...

@Ανώνυμος

Δεν είναι τυχαίο που τέτοιες ειδικότητες έχουν κι οι περισσότεροι βουλευτές! Τυχαίο;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Νασε καλά αγορίνα...φιλιά πολλά!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Ελπίζω να ει ναι ο τελευταίος, για πολλά χρόνια έστω...
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Τα ξέρεις; τι να πεις,εμείς την άλλη θέλαμε,και άλλη προίκα μας έδωσαν!!
Καλό απόγευμα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ the elf at bay
Χαχα σωστός φίλε μου!!!
καλησπέρα..

Ianos είπε...

όταν κάνεις τέτοιες αναρτήσεις στεναχωριέμαι μωρέ...
Γιαυτό και αργώ να σχολιάσω...
Όλα θα πάνε καλά!!!θα περάσουν και θα τα θυμόμαστε για να γελάμε...Φιλιααααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου,δεν σου έκανα κεφαλοκλείδομα να μπαίνεις στο μπλοκ μου ,ψάξε να βρεις το μπλοκ του Ανθιμου εκεί θα σου αρέσει πιστεύω!!
την κωλοφαγουρίτσα την έχεις επάγγελμα βλέπω!!


τι ειναι το κεφαλοκλειδωμα; (με ω γραφεται)
ποιος ειναι ο ανθιμος;
μπλογκ λεγεται, οχι μπλοκ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου και ..θα σου πω το Αχτιδένιο: Όλα θα πάνε καλά! Ξέρω απο αυτά..ήμουν 18 ετών και μας είπαν να κάνω ολική αφαίρεση..για σκέψου να τους άκουγα;Όσο για χολή..και αυτό το έκανα..Άμα μπλέξεις με γιατρούς( π.χ εμείς το τελευταίο καιρό) θα τα χάσεις..σου βγάζουνε κουσούρια και εξετάσεις με το παραμικρό.Εμένα όταν μου διέγνωσαν τη Πάρκινσον με έκαναν..κόσκινο!Προχθές του είπα ένα "αΐ σιχτιρ" και ..συνεχίζω τη ζωή μου.Φιλάκια Αχτιδένια και μη σ' ακούσω να ξανακλάψεις..( κι εγώ κλαψιάρα είμαι μα..για τους άλλους)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Ιανε μου πέρασαν και είναι όλα καλά,δεν υπάρχει θέμα στεναχώριας..
καλημέρα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ anisixos
Θα τα μάθεις όλα με τον καιρό ,μικρός είσαι ακόμα,είχες και κοντά γενέθλια βλέπω,να ζήσεις βρε...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αχτίδα
Αυτό το βγάλε βγάλε των γιατρών ποτέ δεν το κατάλαβα,να είσαι γερή και δυνατή...
καλημέρα καλώς ήρθες!!

Σταλαγματιά είπε...

Μονο για σένα ήρθα να μάθω πως είσαι γιατί την τελευταία φορά που μπήκα με αναστάτωσες.
Απ ότι διάβασα πάντως βρήκες τον παλιό σου εαυτό και πολύ πολύ πολυ το χαίρομαι :)))

Φιλάκια πολλά γατούλα και όλα περαστικά να είναι !!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σταλαγματιά
Ευχαριστώ Σταλαγματιά μου,όλα καλά, που και που ξέρεις,μας πιάνει!!!