Τρίτη 18 Μαΐου 2010

ΟΤΑΝ Η ΦΟΥΛΗ ΣΚΑΡΦΙΖΕΤΑΙ !!




Το σπίτι μας είναι ο ναός μας,έτσι δε λένε;
Αφού μέσα σε αυτό περνάμε τις περισσότερες ώρες,τι πιο φυσικό να το θέλουμε άνετο και ζεστό, και εγώ επειδή βαριέμαι να βλέπω τα ίδια πράγματα, κατά καιρούς αλλάζω..
Αλλάζω διακόσμηση,αλλάζω χρώματα στους τοίχους,αλλάζω τη θέση των επίπλων, γενικά είμαι της αλλαγής, και των χρωμάτων...
Υπάρχουν πολλοί και ανέξοδοι τρόποι να δώσεις ένα τόνο ανανεώσεις στο σπιτικό σου..
Σαν Φούλη δεν θα μπορούσα με τίποτα να εχω ένα σπίτι κλασικό,με τα σκούρα έπιπλα,
τα μπιμπελό,και την μπεζ κουρτίνα...

Παρά μόνο μηχανές,και διάφορα τρελά,που δεν σκάω να αρέσουν στους άλλους, αρέσουν σε μένα και την οικογένειά μου!!!

Δεν χρειάζονται πολλά λεφτά, λίγο έμπνευση και όλα γίνονται!!
Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι, μπλε, γαλάζιο κίτρινο,γκρι,σε γενικές γραμμές οι αποχρώσεις του μπλε!!
Πάμε να σας δείξω μερικές δημιουργίες...

Αυτό είναι το μπαράκι μας ,στολίζει το σπίτι τουλάχιστον 12 χρονια 3 παλιά λάστιχα από βουλκανιζατέρ,ένα τζάμι από πάνω και έτοιμο! Μια πανεύκολη λύση για φοιτητικό, η νεανικό σπίτι!
Τα έχω βάψει με μαύρο πλαστικό, 10 λεπτών δουλειά, πάνω του, εχω βάλει τη συλλογή μου από καλά ουίσκι...
Επειδή είναι σε πέρασμα 3 μπουκάλια κατά καιρούς τα έχει πιεί το πάτωμα, στο πρώτο μπαμ μας άκουσε όλη η γειτονιά, μέχρι που κάποια στιγμή ξέφυγε και το δικό μου χέρι, και πάρτο κάτω το Dewars 18 ήταν νομίζω!!! που να ξαναμιλήσω!!
Λίγο κοτετσόσυρμα,λαμπάκια από τα τζάμπο, φώτο που όλοι έχουμε και να τη η κορνίζα τοίχου!!!

Αυτές τις φατσούλες τις σχεδίασα, πήγα στον σιδερά μου, και έτοιμα τα διακοσμητικά!

Οι τρελό κουρτίνες μου,25 μέτρα κουρτίνα! κρέμασαν τα χεριά μου να τις σιδερώσω,άσε γαντζωμένη στο κουρτινόξυλο να τούς δώσω το κατάλληλο σχήμα!
Κανονικά είναι για ένα παράθυρο η κάθε μια, αλλά είπαμε τα απλά και κλασικά δεν μου αρέσουν!!(και σου αρέσουν οι καλόγεροι; θα μου πεις), και όμως, ναι μου αρέσουν!!!

Ένα στεφάνι από κληματόβεργες,κόλλησα πάνω κοχύλια στα αγαπημένα μου χρώματα και να το!! (τελικά το μπιστόλι ζεστής σιλικόνης είναι θαυματουργό).....

Η γκαρνταρόμπα για τα μπουφάν,τα σχεδίασα και ο σιδεράς τους έδωσε μορφή....
Αν ήξερα και ηλεκτροκόλληση δεν θα τον είχα ανάγκη!!!

Εδώ έχουμε ταμπέλες από διάφορα μέρη της Κρήτης!!άλλο κόλλημα!

Τρελαίνομαι για κατασκευές από σίδερο !! σαν αυτές τις μπουκαλοθήκες....

Μπομπονιέρες για γάμο ιδέα μου αφού η πρόσκληση ήταν σε αυτό το μοτίβο!! διάολε σε νησί είμαστε!!!

Προσκλητήρια γάμου! η χαρα του Πλωμαρίου,ένα μπουκαλάκι,τρίχα ψαρέματος,αγκιστράκι, το κείμενο σε ρυζόχαρτο,λίγη άμμος,ψιλά κοχυλάκια και έτοιμη η πρόσκληση....



Είχα παρακαλέσει τα ουζερί του νησιού να μου φυλάνε τα μπουκαλάκια, το τι μπουκάλι έπλυνα και γέμισα δε λέγετε τουλάχιστον 250.....


Τελικά αν δεν προσέξεις το δάχτυλο, πάει έφυγε η ανάρτηση,προς δημοσίευση και πριν την ώρα της!!!
Έτσι την πάτησα και σήμερα !!
Στην παρέα μας μουσικά: iris- goo goo dolls

70 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φουλη μου,

το σπίτι σου είναι τόσο ροκ όσο κι εσύ!

Καλά τα προσκλητήρια τέλεια!!!!!!

Επίσης αν το πάτωμά σου έχει πιει 3 μπουκάλια ουίσκι φαντάζομαι πόσο θα έχεις πιει εσυ!



Δημιουργική catwoman, τρελή μου κριάρω, είσαι θεά!

Και φαίνεται και το ταττού σου!

Μπρρρρρρρρ (επιφώνημα πόνου)

Φιλιά πολλάααααααααα

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Εντυπωσιακά όλα!!
Θέλει φαντασία, που φαίνεται την έχεις άφθονη.
Μια ερώτηση μόνο θα κάνω: Που βρήκες στην Κρήτη πιακίδες που να μην είναι πυροβολημένες;
Εκεί, όταν δεν πυροβολιούνται μεταξύ τους, κρεμάνε σκυλιά σε δένδρα και ξεθυμαίνουν με μπαταριές σε πινακίδες!

Unknown είπε...

Αααα καλά. Είσαι τρελή για δέσιμο.
Γι αυτό σε πάω.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Πρώτα από όλα διόρθωσε το μουκάλι και το ο τείχος.

(Βρίσε με αλλά σε κάτι τέτοια τρώω κολλήματα :-))

Με βάσ τις κατασκεύες σου πάντως...

Είσαι για τα σίδερα!!!!

gnostosagnostos είπε...

οι κουρτινες ολα τα λεφτα λεμε!
φουλη μου δεν μπορω αλλο σιδερο στην ζωη μου!
στο σπιτι μου δεν βαζω σιδερο με τιποτε!!:P
πολυ ουισκι παιζει και απο το καλο.... ;)

b|a|s|n\i/a είπε...

τρομερό πράγμα να πιάνουν τα χέρια σου. και να κατασκευάσεις πράγματα. το λέει και η διαφήμιση άλλωστε. κάντο μόνο σου. :)
οι κρεμάστρες για τα μπουφάν απλά εκπληκτικές!
πολύ καλό σου απόγευμα!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Χμμ...

Το τατουάζ τι είναι?

D.Angel είπε...

Φούλη μου respect
Ζηλεύω μαρήηηηηηηη
Αμα πιάνουν τα χέρια σου
έχεις καλό γούστο και φαντασία
όλα γίνονται!Κι εσύ τα έχεις!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!
Σούπερ το σπιτάκι σου

αντωνης είπε...

Οι μπουκαλοθηκες τελειες, οπως και το ρολοι λαστιχο αυτοκινητου.
Ωραιες και οι φωτογραφιες με τις ταμπελες απ' την Κρητη.

Εσυ στις δικες σας φωτο εισαι στην πρωτη, ή κανω λαθος;;;

Καλησπερα, πολυ ομορφη αναρτηση!
:)

ria είπε...

εκπληκτική η κρεμάστρα και μου άρεσε φοβερά η ιδέα με τις κουρτίνες!
μπράβο ρε φούλη και το πιστεύω από την κορφή ως τα νύχια. μπράβο!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

υποκλίνομαι στη φαντασία σου και στη δεξιοτεχνία σου!!!!!το μπαρ φοβερό!
τα προσκλητήρια γάμου απίθανα!!!!!

φιλιά

manetarius είπε...

Ααααααα...τι ωραίες προσκλήσεις!!!!!!

(ο καθένας το βιολί του... αλλά τι να γίνει ίσως βαφτίσουμε του χρόνου... αν δεν πάει πρώτα φαντάρος το παιδί έτσι που το πάμε!)

Φιλιάάάάά!!

υ.γ. τις σιδερώνεις τις κουρτίνες; :Ρ

Dimos El Grec είπε...

Καλησπέρα και πάλι ΦΟΥΛΗ!!!

Τα post σου φτιάχνουν την διάθεση ανάμεσα σε τόσα για την κρίση κτλ που διαβάζουμε!

Εντάξει ο ΓΑΤΟΣ ΤΑ ΣΠΑΕΙ αραχτός πάνω στο λαπτοπ με το καλώδιο αγκαζέ!!! Προσκυνώ!!! χαχαχαχα

Και συμφωνώ με την ιδεολογία. Όπου περνάμε πολύ χρόνο θέλουμε μια προσωπική νότα. Στο σπίτι, στο γραφείο, στο ιατρείο, στο αυτοκίνητο οι οδηγοί, στο στούντιο οι μουσικοί, κτλ κτλ.

Καλό αυτό με τα λάστιχα αλλά κρίμα το dewars το 18άρι ρε συ... :(

Α, όταν είναι να παντρευτώ να σε πάρω τηλ. να μιλήσουμε για τα προσκλητήρια??? :))))

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Kala se zileyw!!!Pianoun poly ta xeria sou!!Kallitexniiiiiisss :P

( fortounata) είπε...

καταπληκτικό σπίτι,καταπληκτική και με καλές ιδέες ιδιοκτήτρια.τέλεια!η φωτο στην αρχή,όλα τα λεφτά.που τις βρίσκεις;

DayDreamer..! είπε...

Καλά, είσαι φοβερή!!! Πηγή έμπνευσης οι δημιουργίες σου!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Άντε να σε παντρέψουμε και θα σου κάνω και τα δικά σου προσκλητήρια με μπουκάλι από τεκίλα κουερβο!!!
3 μουκάλια έχουμε σπάσει με καλό ουίσκι περνώντας ,άσε πίκρα!! εγώ δεν πίνω ποτά, μόνο κρασάκι πλέον και αυτό άσε στη ζούλα!!!
Ευχαριστώ καλημέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Αυτό με τις πινακίδες,έβγαλα δεκάδες,αυτές που βλέπεις είναι οι πιο καλές!!
Να άκουγες τον άντρα μου, να τρέχουμε στην εθνική και να του λέω σταμάτα μια ωραία πινακίδα!!!!
Από φαντασία μπόλικη!!!
Καλημέρα ευχαριστώ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Τι δε σου άρεσε αρκούδι μου;
Καλημέρα αμοιβαίο το αίσθημα!!
Πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ιωάννης
Εκεί που δεν εχω καθόλου φαντασία είναι στην ορθογραφία!!!
Δηλαδή να υποθέσω ότι δεν σου άρεσαν;
Καλημέρα σου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ γνωστος αγνωστος
Ναι παίζει πολύ ουίσκι κάνω συλλογή,αυτά δεν τα πίνουμε μόνο τα ρίχνουμε στο πέρασμα μας!!!
Πολλά μέτρα οι κουρτίνες, αφού θα σκεφτώ να τις ξαναβάλω ετσι!!!
καλημέρα φιλιά πολλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ b|a|s|n\i/a
Ναι Βασίλη μου πιάνουν τα χέρια μου απ όλα,μόνο κήπο δεν εχω δεν θα προλάβαινα βλέπεις!!!
Ο σιδεράς μου όταν έφτιαξε τις κρεμάστρες τις κράτησε λίγο στο μαγαζί να τις διαφημίζει...
Καλημέρα ...... σήμερα συννεφιασμένη!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ιωάννης
Το τατουάζ είναι ένα γατάκι!! περισσότερα δες εδώ
τσίμπα το

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Και σενα πιάνουν τα χέρια σου!! τη ζωγραφική δεν εχω!!
Καλημέρα φιλενάδα ευχαριστώ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αντωνης
Και με τα ρολόγια εχω θέμα,αυτό που βλέπεις, δίπλα του έχει άλλο ένα το ίδιο!!
Όταν πριν χρόνια έβαλα σε ένα τοίχο 3 ρολόγια σχεδόν ίδια, οι φίλοι γελούσαν, και τώρα στα έργα
( μυστικά τις Εδέμ ) τα βλεπω ετσι!!!
Ναι είμαι εγώ στην 1.. και 3....
Καλημέρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Ρια μου πολύς κόπος,αλλά βλέπω το αποτέλεσμα και ευχαριστιέμαι,όρεξη και κουράγια να έχεις,και εγώ εχω ακόμα για πόσο;;
Ευχαριστώ πολύ καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Καντο καλέ,3 λάστιχα και ένα τζάμι,και δεν είναι απαραίτητα μπαρ!!!θα μπορούσε να είναι και τραπεζάκι σαλονιού,αν ταιριάζει βέβαια στο χώρο!!
Τη λεπτομέρεια στην πρόσκληση την είδες; αγκιστράκι με τρίχα να ψαρεύεις το κείμενο!!!
Καλημέρα ευχαριστώ,φιλιά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ manetarius
Έχεις χρόνο τοτε να φτιάξεις μόνη σου!!!βάλε το μυαλό να δουλέψει!!!
Ναι βρε αν δεν τις σιδέρωνα θα ήταν σαν πατσαβούρες αφού είναι (βουαλ)....
Καλημέρα φιλιά σε όλους....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Dimos El Grec
Ευχαριστώ γιατρέ μου!!
Άκου, ξεκίνα να πίνεις dewars και μάζευε τα μπουκάλια χαχαχα φαντάζεσαι πρόσκληση !! άσε που θα σου στοιχίσει ο κούκος αηδόνι, θα θες και αχθοφόρο να τις κουβαλάει.....
Πάντως αν θες σοβαρά εγώ είμαι εδώ,θα χαρώ!!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Έγραψα πάλι ο πούστης ..
Τι λες διευθυντά σε παντρεύουμε; θα σου κάνω τα προσκλητήρια ,με ότι μπουκάλι θες, εε όχι(MOET)!!!
Και θα σου κάνω δώρο το μπαράκι χωρίς τα ουίσκι χαχαχα....
πολλά φιλιά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Tο διαδίκτυο είναι γεμάτο,αγαπημένες μου!!!
Ξέρω βελόνες, βελονάκι, κοφτό,καταπιάνομαι λίγο στο ράψιμο,αλλά βαριέμαι θέλω να βλέπω γρήγορα αποτέλεσμα.
Όταν έπλεκα βελονάκι προτιμούσα πολύ σχέδιο,παρά το ίδιο μονότονο,τώρα δεν κάνω τετοια
εχω πολλά και από τη μαμά μου,υπέροχα κομμάτια θεόρατες κουρτίνες και κουβέρτες!!!
Πολύ καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DayDreamer..
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ, καλώς ήρθες στο γατόσπιτο!!!

DaisyCrazy είπε...

Μου'χει τύχει κι εμένα αυτό αλλά μπορείς να ξαναπατήσεις το draft και την φεύγει από δημοσιευμένη σε προσχέδιο φυσικα στα reader και τις λίστες φαίνεται η ανάρτηση αλλά δεν μπορεί να τη διαβάσει κανείς και μπορείς να την ανεβάσεις μετά όπως λογάριαζες.

Πάντως από όλα όσα μας δείχνεις εδώ βλέπω ότι πιάνουν τα χέρια σου που λέμε. Μπράβο σου! Γιατί δεν πας μαθήματα για βιτρώ ή για κατασκευή κοσμημάτων; Είμαι σίγουρη θα έφτιαχνες αριστουργήματα. Εμείς εδώ έχουμε πολύ φτηνά μαθήματα τα απογεύματα στα δημοτικά για ένα σωρό θέματα κι είναι πολύ δημιουργικό κι ωραίο να παρακολουθείς.

Απ'όλες τις εμφάνταστες κατασκευές σου μου άρεσαν πιο πολύ τα προσκλητήρια κι οι μπομπονιέρες κι απ'το σπίτι η γκαρνταρόπα για τα μπουφάν.

DaisyCrazy είπε...

Καλέ τώρα κατάλαβα ότι είναι ο δικός σου γατούλης αγκαλιά με το σύρμα του λαπτοπ! Είναι άψογος!!!!!! Πάλι καλά που κάθησε να τον αποθανατίσεις έτσι :)))

ΥΓ. ξέχασα να πω ότι μ'αρέσουν παρα πολύ κι οι μηχανές σου. Που τις βρήκες; Μη μου πεις ότι τις έφτιαξες εσύ γιατί εμένα δεν πιάνουν τα χέρια μου καθόλου :(

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΑΨΟΓΑ!
Η κρεμάστρα απίστευτη.
Για κοίταξε το ταλέντο σου περισσότερο!
Χρυσοχέρα και εξαιρετικό ταλέντο 10 άριστα!

zoyzoy είπε...

Καλέ αυτός ο γάτος δεν είναι δικός σου θα τον ήξερα!!
Όντως τα έργα τέλεια,και πρωτοποριακά!

VAD είπε...

Βρε,καμικάζα:),με τη μηχανή αγκαλιά κοιμάσαι;;;:))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Άσε το εχω πάθει 3 φορές τη μια μου την έκανε η γάτα,που πήδηξε στο πληκτρολόγιο!!!
Εδώ δεν έχουμε τέτοια μαθήματα!!
Άσε ενόψη γάμου τρελάθηκα να τρέχω, και να εχω και αυτές! αλλά άρεσαν,και μην τις βλέπεις ετσι!!!
οι καλόγεροι εεε ; ευχαριστώ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Όχι αγάπη μου, δεν είναι δικό μου τα γατί,είναι από νετ....
Και τις μηχανές τις αγόρασα, είναι χειροποίητες και πανάκριβες, αλλιώς θα είχα και άλλες!!!
Πολλά φιλιά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη
Γιαγιά σ ευχαριστώ πάρα πολύ, αφού αρέσουν και σε σενα !!!!!
Δεν έχουμε δυνατότητες εδώ!!
Πολλά φιλιά .....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Όχι καλέ θα στον έκρυβα!!!
θενξ αδέρφι!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Άλλο post είδες ;δεν είχα μόνο μηχανές!!! χαχαχα
Καλημέρα ξενιτεμένε.....

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Παιδάκι μου σοβαρολογείς?? :-)

Καταπληκτικά είναι όλα!!!Το "είσαι για τα σίδερα" ήταν λογοπαίγνιο-αστείο επειδή οι περισσότερες κατασκευές σου είχαν ως βάση το σίδερο.Μακάρι να είχα την χειροτεχνική σου ικανότητα!!!

Ευχαριστώ για το link.Συγγνώμη μα οι γάτες σου δεν είναι στειρωμένες?Στην φωτό,στο link,είναι η γάτα σου με το μικρό της?

Καλό σου απόγευμα!!

ασωτος γιος είπε...

eisai rock kai fenese :P

sCaTterBraiN είπε...

απίστευτη!!! έχω ξετρελαθεί με τις μπουκαλοθήκες και πολλά άλλα - σούπερ και τα προσκλητήρια.
:-)
πολλά φιλιά!

Savvina είπε...

Πολύ ωραίο το σπίτι σου Φούλη μου.
Μια γάτα που εκτός από ροκ είναι και μηχανόβια.
Πολύ όμορφες και πρακτικές λύσεις για διακόσμηση σπιτιού.
Να είσαι καλά.
Ααα!Ξέχασα να σου πώ ότι η πρόταση προσκλητήριο σε μπουκάλι είναι φανταστική.
Τέτοιο προσκλητήριο σκεφτόμουν να κάνω και εγώ στο γάμο μου με τον τρελό αλλά το φοβήθηκα γιατί πολλά προσκλητήρια θα ταξίδευα για το χωριό.
Καλό βραδάκι να έχεις.
Πολλά φιλιά.

apos είπε...

Εντυπωσιασμένος δηλώνω. Γουάου.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ιωάννης
Καλημέρααααα
;-) χαχα ευχαριστώ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ aswtosgios
Ευχαριστώ πολύ καλημέρα.....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ sCaTterBraiN
Να ετοιμάζω και τα δικά σου; μπες στη σειρά γιατί εχω πολλές προτάσεις!!!
Καλημέρα φίλε μου, πολλά φιλιά....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Savvina
Έγινε και αυτό,πολλές ταξίδεψαν εκτός νησιού!!
Καλημέρα Σββινάκι να είσαι καλά!!!
Ευχαριστώ πολύ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ apos
Ευχαριστώ πολύ apos....προσπαθώ, και καμιά φορά τα καταφέρνω!!!
Καλή σου μέρα...

Ανώνυμος είπε...

Μια ωρίτσα τον πήρα....
πως κάνεις έτσι;;;;

αχαχαχα

Τον ύπνο βεβαίως βεβαίως!!!!

Και τώρα πάω για καφέ, έτσι για να ζηλεύεις!!!

Τα λέμε το βραδάκι....(που όντως βαμπιριάζω)

Φτιάξε μσν λέμεεεεεεεεεεε
Να σε πεθαίνω στα γέλια...

Sulpice είπε...

Όλα καταπληκτικά αλλά το γατί ΑΠΑΙΧΤΟ! Καλησπέρα!

tsaousa είπε...

Αγαπητή Φούλη, είσαι κόσμημα για τη δεξιά παράταξη.
Γενικώς και ειδικώς.

Ianos είπε...

Γεια σου Φουλη που απο λαθος δεν κανεις καριερα ως διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων...Εγω εχω ξαναεκφρασει οτι μου αρέσει η διακοσμητική σου αποψη!!! :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
Μα για τον ύπνο μιλάμε!!!
Σου έστειλα πρόσκληση στο μσν αλλά ακομα κοιμάσαι!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Sulpice
Ευχαριστώ πολύ καλώς ήρθες!!!
Το γατί δεν είναι από τα δικά μου!!!
καλό βράδυ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ tsaousa
Αυτό τώρα που κολλάει; δεν κατάλαβα το σχόλιο σου!!! ασ είναι....ευχαριστώ πάντως!
Καλησπέρα σου....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Μα λες!! ευχαριστώ Ιανε μου,ίσως όταν μεγαλώσω!!!
Καλό βράδυ φιλιά...

Ανώνυμος είπε...

koulakaikoula@hotmail.gr

Που μου εστειλες ωρε;;;
Δεν ηρθε τιποτα

Ανώνυμος είπε...

:(((((((

Κοιμήθηκες χρυσό μου;

απαπαπαπα

Εσυ και οι κότες

kanivallos είπε...

Λοιπόν, αν αυτό το τατού το έχεις και στην αριστερή ημισέληνο σου, τότε σίγουρα έχουμε γνωριστεί!

Kwlogria είπε...

Μωρέ άμα θέλει ο άνθρωπος και ασχοληθεί, όλα τα καταφέρνει!! Μπράβο Φουλάκι!! Πάντα να είσαι δημιουργική!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Coula
;-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kanivallos
Μπα δεν το εχω!!!
;-) Καλό απόγευμα ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kwlogria
Νασε καλά, ευχαριστώ πολλά φιλιά!!

JoSePhInE είπε...

φοβερες και καταπληκτικες ιδεες μας δινεις φουλη σε ευχαριστουμε παρα πολυ :))))

JoSePhInE είπε...

φουλη μου σε ευχαριστουμε για τις καταπληκτικες σου δημιουργιες εισαι φοβερη !!! μας δινεις ιδεες !! :)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ JoSePhInE
Σε ευχαριστώ εις διπλούν Ζοζε μου,όταν εχω κέφια κάνω παπάδες,όταν βαριέμαι δεν θες να ξέρεις...