Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Έρωτας.....άγγελος....




Ακούγοντας μια εκπληκτική μπαλάντα το μυαλό μου έτρεξε στα εφηβικά  χρονια,τότε πού οι τοίχοι του δωματίου είχαν καρφωμένες με πινέζες φωτογραφίες διαφόρων σταρ της εποχής...
Τότε που τα περιοδικά με την λατρεμένη εικόνα τους, τα βράδια κρύβονταν ενοχικά  κάτω από το μαξιλάρι,ελπίζοντας ότι στα όνειρα θα έρθει η μορφή του  αγαπημένου σταρ να μας ταξιδέψει σε ποθητές και απαγορευμένες, φαντασιώσεις...
Ερωτευμένη με την εικόνα αυτού του νέου..... τότε...
Ποια δεν ζήλεψε την Demi Moore, η την Jennifer Grey, τις δυο συμπρωταγωνίστριες των επιτυχιών του;






 Ο χορός της… ζωής

Ο Patrick Swayze  γεννήθηκε στις 18 Αυγούστου του 1952 στο Τέξας. Η μητέρα του, από την οποία κληρονόμησε την καλλιτεχνική φλέβα, ήταν χορογράφος και διεύθυνε μια σχολή χορού. Ο διάσημος ηθοποιός ασχολήθηκε από μικρός με το χορό και το 1972 μετακόμισε στη Νέα Υόρκη προκειμένου να ολοκληρώσει τις σπουδές του στη χορογραφία και το μπαλέτο. Οι πρώτες του εμφανίσεις επί σκηνής ήταν σε διάφορα μιούζικαλ που ανέβαιναν σε θέατρα της Νέας Υόρκης. Ήταν τόσο καλός, που από την αρχή ξεκίνησε να διεκδικεί και να κατακτά πρωταγωνιστικούς ρόλους.
 Ο πρώτος του ρόλος ήταν μια μικρή εμφάνιση σε μια τηλεοπτική σειρά, μέχρι που το 1985 πρωταγωνίστησε στη γνωστή μίνι σειρά «Βόρειοι και Νότιοι».



Το γοητευτικό του πρόσωπο και το δυνατό σώμα που είχε αποκτήσει από το χορό δεν άργησαν να τον φέρουν μεταξύ των πιο περιζήτητων νέων ηθοποιών του ’80. Το 1987 ο Σουέιζι δέχτηκε να πρωταγωνιστήσει σε μια φτηνή παραγωγή με τίτλο «Dirty dancing», η οποία επρόκειτο να προβληθεί δύο μέρες στους κινηματογράφους κι έπειτα να βγει στα βίντεο κλαμπ.





Η επιτυχία της ταινίας ήταν τέτοια που όχι μόνο εκτόξευσε τη φήμη του Σουέιζι, αλλά ο ίδιος προτάθηκε για Χρυσή Σφαίρα, τραγούδησε το κομμάτι-soundtrack «She’s like the wind», για το οποίο έλαβε εξαιρετικές κριτικές, και έγινε το νέο σύμβολο του σεξ για τις γυναίκες σε παγκόσμιο επίπεδο.



Το 1990 πρωταγωνίστησε στην ταινία «Ghost» με τις Ντέμι Μουρ και Γούπι Γκόλντμπεργκ, ενώ το 1991 έδειξε τις δυνατότητές του στην περιπέτεια «Στην κόψη του κύματος» μαζί με τον Κιάνου Ριβς. Την ίδια χρονιά ανακηρύχθηκε από το περιοδικό «People» πιο σέξι άντρας. Ακολούθησαν ταινίες όπως οι «City of joy», «Ο μπράβος»,«Father Hood», «Τρεις ευχές», «Γράμματα από ένα δολοφόνο», «Ντόνι Ντάρκο», «11:14» και πολλές άλλες. Λίγο πριν πεθάνει, και ενώ έκανε χημειοθεραπεία, πρωταγωνίστησε στην αστυνομική σειρά «The beast».

 Πριν το τέλος .
 Ο Σουέιζι παντρεύτηκε το 1975 τη Λίσα Νιέμι με την οποία γνωρίστηκε στα 18 του στη σχολή όπου δούλευε η μητέρα του. Με τη Λίσα έμεινε μέχρι το τέλος του, μόνο που δυστυχώς δεν έκαναν παιδιά. Πάλεψε και ξεπέρασε το πρόβλημα που είχε με τον αλκοολισμό, αλλά και την κατάθλιψη..

Το τέλος...
 Μετά από σκληρή μάχη με την επάρατη νόσο ο διάσημος ηθοποιός Πάτρικ Σουέιζι πέθανε 14 Σεπτεμβρίου 2009 σε ηλικία 57 χρόνων, χτυπημένος από καρκίνο στο πάγκρεας.
Αντιμετώπισε με πυγμή τον καρκίνο, αλλά δυστυχώς δεν κατόρθωσε να τον νικήσει.
«Ονειρεύομαι ότι η λέξη "θεραπεία" κάποια στιγμή δεν θα σχετίζεται με τη λέξη "αδύνατη". Κάποια στιγμή ελπίζω ο καρκίνος να μη σημαίνει ότι ζούμε με το φόβο, χωρίς ελπίδα, περιμένοντας το χειρότερο και αναπόφευκτο» είχε δηλώσει σε συνέντευξή του τέσσερις μήνες πριν φύγει από τη ζωή.
 Πέρασε τις τελευταίες του στιγμές στο σπίτι του, έχοντας πλάι του την αγαπημένη του οικογένεια.






Καλό 3 ήμερο και καλή καθαρά Δευτέρα...

Στο scm player ακούμε: Patrick Swayze -She’s like the wind

33 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

αυτη η κωλοαρρωστια δε κανεις διακρισεις
με πηγες και μενα πισω πολυ
φιλι ροκ γαταρα

ΦΟΥΛΗ είπε...


@ ασωτος γιος
Δεν κάνει άσωτε δυστυχώς,χαίρομαι για την αναδρομή σου στο παρελθόν.
1001 δικα σου δικαιωματικά σου ανήκουν τα φιλια για το πρώτο σχόλιο...
και αν δεν εχεις καταλάβει είπα να καθιερώσω αυτό το παιχνιδάκι..
καλημέρα..

paliokoritso.... είπε...

Πόσο νοσταλγία ένιωσα με την ανάρτησή σου Φουλάκι μου...για εκείνα τα χρόνια!!!
Ο Πάτρικ δε,έρωτας μεγάλος!!Κρίμα για το τέλος του!Επώδυνο πολύ!!!
Καλό τριήμερο Φουλάκι μου και καλά κούλουμαααα :)

Nasia είπε...

Φούλη απόψε σε είδα στον ύπνο μου,πως κολυμπούσαμε μαζί στο νησί σου!πέρασαμε καταπληκτικά χαχαχα άντε να ελπίσουμε πως θα παρασουμε έτσι και το τριήμερο!έρχεται και το αγόρι μου χιχιχιχι θα αντικαταστησει τον Πάτρικ γιατί με αναστάτωσες μεσημεριάτικα χιχιχι φιλάκια!

KANTHAR0S είπε...

Ωραίος τύπος, ωραίο κομμάτι.

ElenaG είπε...

όμορφα να περάσετε Φούλη μου!

όμορφο τραγούδι και συγκινητικό όταν ειδικά ξέρεις τον αγώνα που έκανε ο άνθρωπος αυτός...μακάρι το όνειρο του να πραγματοποιηθεί...

φιλια πολλά γαταρα μου!

anasa είπε...

ωραίο το τραγουδάκι
Καλό τριήμερο να έχεις και να περάσεις πολύ ομορφα, παρέα με τους αγαπημένους σου
Τα φιλάκια μου

ria είπε...

φιλενάδα, εμένα δε με άρεσε αυτός ο κυριούλης!
έμαθα τόσα πράγματα όμως σήμερα με την ανάρτησή σου, που δεν τα ήξερα!

καλή αποκριά και καλά κούλουμα!
να μου ζουλήξεις τη μικρή ζουζούνα σου!

Ανώνυμος είπε...

πολύ καλή η παρουσίαση σου ηταν όντως πολύ καλός ηθοποιός...να σαι καλά να περάσεις όμορφα

Hfaistiwnas είπε...

Έχω δει μια ταινία! Την πολύ γλωστή δηλαδή! Καλό τριήμερο!

Κατερίνα είπε...

το dirty dancing ήταν η πρώτη ταινία που είδα σε κινηματογράφο, κάπου στο δημοτικό. Μας είχαν πάει όλα τα σχολιαρόπαιδα στον κινηματογράφο του χωριού. Την κασέτα την είχα λιώσει. Μου θύμισες τα παιδικά μου χρόνια έντονα.
Είχε άσχημο τέλος! Μακάρι η ευχή του να γίνει κάποτε πραγματικότητα!
Σε φιλώ Φουλάκι και όμορφο τριήμερο να έχεις

zoyzoy είπε...

Ηταν απ'τους πιο ωραίους σταρ της εποχής μας!
Η κολοαρρώστια έχει θερίσει κόσμο και κόσμο!

Πολύ όμορφο το αφιέρωμα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ paliokoritso
Ε κοίτα θα μαλλιοτραβιχτούμε,βρες άλλον εσύ, αυτός ήταν δικός μου...
καλά να περάσεις και εσύ κοριτσάρα..
φιλια

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Nasia
Καλώς να τον δεχτείς Νασια μου,τι χρώμα μαγιό φορούσα;είδες και το τατου μου;
Καλά να περάσετε, φιλιά σε όλους..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KANTHAR0S
νασε καλά,καλό 3ημερο να εχεις...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ElenaG
Ελενα μου πολλοί σηκώνουν το σταυρό τους,μακάρι να υπάρχει υγεία για όλο τον κόσμο και να βρεθεί φάρμακο να μην υποφέρουν αυτοί που πάσχουν από τέτοιες αρρώστιες..
καλά να περασεις,φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ anasa
Απο τις ομορφότερες μπαλάντες!!
ευχαριστώ, να περάσεις και εσύ το καλύτερο 3ημερο..
καλό βράδυ φιλιά

Stefanos Max είπε...

γεια!!
αν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html

και γινε μελος στο μπλογκ μου αν θες :)

Stefanos Max είπε...

ειναι καπως ενοχλητικο να βαζεις να παιζει μουσικη στο μπλογκ σου.

Love addict είπε...

Αν και δεν πάνε πολλά χρόνια που έζησα αυτό που περιγράφεις με τις αφίσες και τους πλατωνικούς ερωτες με σταρς νομίζω πως στην δική σου εφηβεία ήταν όλα πολύ πιο ωραία,πιο ρομαντικά πιο αγνά!
Όσο για τον Πάτρικ,είναι κρίμα που έφυγε έτσι απρόσμενα απο την επάρατη νόσο!
Φιλιά Φούλη μου :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Ρια μου γούστα είναι αυτά,σε ευχαριστώ να περάσεις και εσύ όμορφα,καλή σαρακοστή....
Τα φιλιά σου έπεσαν βροχή!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ homemade
Παναγη νασε καλά καλή σαρακοστή να χαίρεσαι την οικογένεια!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
ΗΦ μου καλά να περασεις καλή σαρακοστή

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Κατερίνα
Τελικά βλεπω ότι δεν είμαι η μόνη,και εγώ Κατ μου τον αόρατο εραστή τον είχα μάθει απ έξω,όσες φορές και αν το έβλεπα δεν το χόρταινα...
Καλά να περνάς κοριτσάρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Ήταν, τον είδα σε φώτο πριν το τέλος και έμεινα άφωνη...
ευχαριστώ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Stefanos Max
Δεν νομιζω,δεν ταιριάζουν οι απόψεις,ούτε τα χνωτα μας...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Love addict
Ήταν όπως τα λες,τώρα όλα χύμα τυποποιημένα και άνοστα..
καλώς ηρθες στο γατοσπιτο,καλή σαρακοστή

ALEX ANDRA είπε...

Λατρεμένο τραγούδι...Λατρεμένος Patric...Ευχαριστώ που μου τον θύμησες

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πω..πω... τι μου θύμησες βρε ΦΟΎΛΗ μου τους βόρειους και νοτιους .. με ποση αγωνια περιμεναμε να ερθει η ωρα να δουμε την σειρα.. αυτή και τι κούκλος ήταν...και εμενα ηταν απο τους αγαπημενους μου ηθοποιούς... φιλια κοριτσαρα μου....καλή Σαρακοστή....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ALEX ANDRA
Έχουμε τα ίδια γούστα και πολύ σε πάω...
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σμαραγδένια Ρούλα
Χαχα κουβάρι σας εκανα με τις αναμνήσεις που ξύπνησα,Ρουλα μου χαιρομαι που σου άρεσε ο Πατρικ...
φιλιά πολλά καλό απόγευμα...

Μαίρη (Ginger) είπε...

Aπ' τους πολυαγαπημένους μου. Φτηνό ξεφτηνό το Dirty Dancing το είχα λιώσει. Χρόνια Πολλά για τη μέρα αγριόγατό μου.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ѧαяʏ-Ǥιиɢɛя©
Από τα ομορφότερα αισθησιακά για μένα έργα,νασε καλά