Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Ταρατατά και Μοντατόρε επίπεδο μόρφωσης!!





Το τι διάβασμα εχω ρίξει σαν κοριτσάκι δεν λέγετε,μην πάει το μυαλό σου ότι υπήρξα ο φύτουλας, η σπασίκλα της τάξης, καμιά σχέση,κάθε άλλο ήμουν η αγαπητή της τάξης και αυτό γιατί ήμουν το πειραχτήρι η ζωηρή, η ξεσικόστρα όλων..
Οι καθηγήτριες τι να σου πω με λάτρευαν,αμοιβαία τα αισθήματα δε λέω,το τι πέταμα από την τάξη και αποβολές εχω φάει!!αλλά και εγώ δεν τους είχα κάνει και λίγα μια χαρά της τακτοποιούσα με πινέζες στην καρέκλα και άλλα τέτοια,θα έχουν να με θυμούνται...

Τα βιβλία μου πάντα τα πρόσεχα άθικτα,φρόντιζα όμως και τα έκανα βόλτες σπίτι-γυμνάσιο, και πάλι πίσω....
Λατρεμένα Θυμάσαι, Ταρατατά,Μοντατάρε,Ζάκουλα,ήταν τα αγαπημένα μου, τα πικάντικα της εποχής,με τι μάγκωμα θυμάμαι τα έπαιρνα από το περίπτερο,πόσα χαρτζιλίκια εχω φάει ,φυσικά οι νέοι ούτε που τα ξέρουν, τι ανάγκη έχουν, ανοίγουν το ιντερνετ και βρίσκουν τα πάντα τώρα..
Το θρυλικό κόμικς των γυμνασιακών μας χρόνων, αποτελλεί αναπόσπαστο κομμάτι της εφηβείας όλων εμάς των σημερινών σαραντάρηδων και βάλε!!

/>








Ακούμε:Kansas - Dust in the wind

50 σχόλια:

Unknown είπε...

ανωτάτου επιπέδου...συμφοιτήτρια μου...και εσύ...το καλό είναι ότι εμείς το λέμε στα ίσια δεν παραμένουμε σα και κατι που ακόμα τα ξορκίζουν και έχουν απο τρείς φορές το κάθε τεύχος....χαχα...να σαι καλα η θυμηση που μου έφερες πίσω...με έκανε να αναπολίσω ωραία χρόνια....την ντούβλη μου μέσα..καλη εβδομαδα γατούλα..νιαρρρρ...

ria είπε...

τι είναι αυτα καλέ;
εγώ μια μανίνα και μια κατερινα ήξερα. το τι λεφτά εχω ρίξει σε αυτά, δε λέγεται!

zoyzoy είπε...

Εγώ γιατί δεν τα θυμάμαι αυτά?
Φαίνεται επειδή είμαι πιο μικρή :p
Ενώ το Ζakoyla και το TERROR,ORIBILE τα θυμάμαι:))

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

@ ria

Η Μανίνα και η Κατερίνα ήταν τη δεκαετία του '80. Μαζί με την Πάττυ. Το αιλουροειδές μας μιλάει για πιο παλιά..

@ Αιλουροειδές

Οι φωτό είναι από προσωπική συλλογή?

Κυνοφιλιά!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ homemade
Γιατί να το κρύψω; θα μου χαλάσει την εικόνα; άλλοι ας λένε ότι κοιμόντουσαν αγκαλιά με το Γκουντερα,αν τον λέω και σωστά!!
Καλό βράδυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Ρια μου άσε, θα κοκκίνιζες μόνο που θα το έβλεπες χαχα,εγω ανέκαθεν πήγαινα κόντρα στα πρέπει και στα μη!!
φιλιά πολλά

gnostosagnostos είπε...

Εγω ίσα ίσα που τα πρόλαβα
Θυμάμαι όμως ότι εκει είδα για πρώτη φορα λεσβιες και μου έκανε τρομερή έντυπωση πως μια γυναίκα παει με μια άλλη
Προβληματισμοί ένος εξαχρονου....:Ρ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Εσύ διάβαζες αυτά που δεν άνοιγα εγώ, (σχολικά) είπαμε ήσουν το καλό παιδί!!
μαζί με ζακουλα και τερρορ ήταν και αυτά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Καλά και Μανινες και Κατερινες διάβαζα ,αλλά αυτά ήταν τα πιπεράτα!
όχι δεν είναι από συλλογή μου δεν υπάρχουν πια..
καλό βράδυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ gnostosagnostos
Βλέπω μια χαρά μορφωνόσουν και εσύ τότε!!
είδες, σου φάνηκαν χρήσιμα στο μέλλον!!
πως πας; όλα καλά;

spacefreak είπε...

Ξέχασες το "Σωφεράκι". Θα σε μαλώσω!

Long live rock'n'roll!

Hfaistiwnas είπε...

Πρώτη φορά τα ακούω και τα βλέπω αυτά.. Δηλ. πορνό ήταν;;;;

D.Angel είπε...

Εγω θυμάμαι τη Μανίνα, την Κατερίνα
και το μπλεκ.... Δεν τα ξέρω αυτα ρεεεεεε..... :) :) :)

Φιλιά πολλά κοριτσάρα
Καλή εβδομάδα

ElenaG είπε...

...και γω Φούλη μου δε τα ξέρω...μήπως δε τα έφερναν στη Κύπρο...A! ρε γι αυτό έχουμε μείνει αμόρφωτοι!!!!ΧΑ! Να είσαι καλά καλή βδομάδα

άλλοι ας λένε ότι κοιμόντουσαν αγκαλιά με το Γκουντερα,...χα χα

Ianos είπε...

Εγώ πάντως σε αντίθεση με τους πιο πολλούς, μια χαρά τα θυμάμαι...(πωπω ποσα χρονια πηγαμε πισω) χε χε χε!!!Φουλη εμείς μάλλον είμαστε τα διεστραμμενα οντά από ότι φαίνεται χα χα χα!!!Φιλια πολλα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ spacefreak
Ίσως να μην το διάβαζα γιατί δεν το θυμάμαι, γιαυτό δεν αναφέρθηκα σε αυτό, το φαναταράκι ήταν το αγαπημένο μου! καλώς ηρθες να κεράσω λουκουμάκι, χαλβαδόπιτα;;
καλό βράδυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Ηφ μου για την εποχη μας ήταν,τώρα είναι πασατέμπος μπροστά σε αυτά που είναι κρεμασμένα στα περίπτερα,αν πέσει κάποιο στα χέρια σου διάβασετο και θα δεις!!
φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Φιλενάδα είσαι μικρή ρε γιαυτό..
φιλιά πολλά, καλή βδομάδα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ElenaG
Μπορεί να μην έφταναν σε εσάς εκεί!!σας ήθελαν στούρνους χαχαχα,εσείς είχατε από γκουντεράδες και πάνω!!
φιλιά καληνύχτας

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Μια χαρά όντα ήμασταν ,δεν νομιζω να υπάρχει σαραντάρης που να μην έχει ξεφύλλισε ένα από αυτά τα βιβλία,και σιγά τα πορνό, απλό ήταν για την εποχη πιπεράτα...
οπότε μην μασάς μια χαρά ήμασταν!!
φιλιά

DaisyCrazy είπε...

Κι εγώ δεν τα'χα προλάβει αυτά, μόνο την Μανίνα και την Κατερίνα κι αυτά προς το τέλος τους.
Τι ιστορίες είχαν; Για πες!

Καλή βδομάδα!

Venus on fire είπε...

Τι θυμήθηκες πάλι Φούλη μου!!!!
Απαγορευμένοι "καρποί" ,χαρτζηλίκι ελάχιστο ,αλλά ευτυχώς που υπήρχε πάντα κάποιος μεγαλύτερος ξάδερφος ,να τα κρύβει επιμελώς ατημέλητα ,ώστε να πέφτουν πάντα σε λάθος χέρια.
Ωραίες αναμνήσεις !!!!!
Φιλιά πολλά ροκού μας.

KANTHAR0S είπε...

Είαι τσαχπίνα και πολύ μπροστά.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Χαχαχα, θες να σου πω τι ιστορίες είχαν!! τα κατορθώματα ενός θερμόαιμου φαντάρου το ένα,και ενός (υδραυλικού)νομιζω το άλλο...και η Ζακουλα ήταν μια γκομενάρα βαμπίρ που δεν άφηνε τίποτα να πέσει κάτω,για την τότε εποχη ήταν τσόντα,να φανταστείς σήμερα θα αντιστοιχούσε κάτι σαν το φιλί στον παρτενέρ της τζουλιας(τι λέω, νομιζω δεν τον φίλησε ποτέ,μόνο σαμπάνια τον κέρασε )!! και όλα αυτά σε κόμιξ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Venus on fire
Ωραία χρόνια,και η φαντασία δούλευε!! τώρα τα έχουν όλα στο πιάτο...
Νασε καλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KANTHAR0S
Άσε θέλω να κάνω όπισθεν γιατί ο χρόνος τρέχει σα νερό,μα δεν εχω παράπονα με προσέχει!!τώρα που σας ανακοίνωσα ότι θα γίνω (γιαγιά)πφφφ.. με παίρνει να λέω τα της εποχής μου....
δεν μου είπες τα γνώριζες η κάνεις τον Κινέζο και διάβαζες Γκουντερα και εσύ;

Vangel Greko είπε...

Ναι γεια σας...

Είδα φως και μπήκα μετά από καιρό!!

Εγώ είμαι μικρό & αγαθό και δε τα γνωρίζω αυτά!!

Να ρωτήσω αν θέλετε τη μαμά μου!! :Ρ

(Ξέρω το "τα σέβη μου" δε σ'αρέσει οπότε ας σου αφήσω...)

αυτό

ασωτος γιος είπε...

έχει αναστενάξει το στρώμα μου ως ςφηβος με ταρατατα χαχαχαχ
που τα θυμήθηκες
ποιος να το φανταζόταν ότι τόσα χρονια μετά άλλοι θα κάνανε live sex στο διαδίκτυο ?και μεις τότε την βγάζαμε με ένα ταρατατα

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Μια χαρά όλα!Η μόρφωσις πρέπει να είναι σφαιρική και πολυεπίπεδη,συναρτώμενη με την υφισταμένη κατάσταση των κοινωνικών κατακτήσεων!!!!
χαχαχα!!
Μην πεις τπτ!
ΕΧΑΣΑ!!!
Να είσαι καλά!!

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Καλά ρε θηρίο, τα αγόραζες αυτά;; Εγώ έκλεβα ένα-δυο το χρόνο (που λεφτά!!).
Πάντως αναζητούσα κανα κοριτσάκι τότε για να τα διαβάζουμε μαζί. Αλλά όλες κόλωναν. Έτσι έπαιζα μονάχος τη φλογέρα! Μιλάμε για μεγάλα κονσέρτα. Ωραία η εικόνα ενός κοριτσιου με ταρατατά. Εύγε τέκνον μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Vangel Greko
Για ρώτα καλό μου τη μάνα η τον πάτερα, από μακριά γιατί παίζει να φας καμιά ανάποδη χαχα
το τραγούδι σου σούπερ έτσι χωρίς σέβη!!! σε ευχαριστώ καλό βράδυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Θυμάσαι άσωτε,μεγάλο σουξέ είχαν αλλά και τσουχτερά σε δραχμές!! αγαπημένη μου και η Ζάκουλα...
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΝΑΝΤΙΑ
Σωστή!! έτσι να μην πάμε αγράμματοι στον Αδη...Εχασες δε λες τίποτα για δες πριν δυο αναρτήσεις!!
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kaliteros
Δεν μου άρεσε το υπονοούμενο σου αλλά τες πα...
Ήθελες παρέα κοριτσιού;την εποχη εκείνη!!όχι καλό μου τότε τα διαβάζαμε μόνοι, απαγορευμένα μεν αλλά αγαπημένα...και εσύ του Γκουντερα είσαι βλέπω σαν την Λιανη!!
καλός μου ήρθες...

E[BLOG]HMENOΣ (a.k.a kaliteros) είπε...

Όντως μπορεί να ερμηνευτεί ποικιλοτρόπως το προηγούμενο σχόλιό μου. Μη σου πω και σαν την Άντζελα.

λουκρητια είπε...

Εμενα γιατι μου ειναι παντελως αγνωστα;Να πω την αληθεια,ακομα δεν ξερω να διαβασω εικονες,μονο σε κειμενο καταφερνω να εμβαθυνω πραγματικα.Κουσουρι της εποχης μου,τα βιβλια μας τοτε ειχαν σελιδες πυκνογραμμενες και καναμε τρελλη χαρα οταν βρισκαμε καμμια ζωγραφια,να σπαει την μονοτονια.Ειχε και τα καλα του,ομως,αυτο.Αφηνε αφθονο χωρο στη φαντασια.Τωρα και το μνι στο πιατο!Καλο ειναι αυτο;

ZouZouna είπε...

Δεν θέλω να πιστέψω, ότι θα παρεξηγηθεί ο συγγράφέας, επειδή δεν τον γράφεις σωστά.!!!!χα χα χα !!!


Συγνώμη, που κυκλοφορούσαν αυτά, δεν τάχει πάρει ποτές ο μάτης μου!!! θαρρώ ότι ειμαι μεγαλύτερη..
καλέ, πες λεπτομέρειες...

αν σου πω, ότι σ' έχω χάσει τόσο καιρό γιατί δεν αντιλαμβάνομαι πως αλλάζουν τα αβαταρ σας, και μπερδεύομαι. σε βλέπω, αλλά δεν μου κόβει...

και μετά θέλω να ξέρω και τα Ταρατατά, τρομάρα μου!!!!
αει καλό απόγιομα και φιλιά στο νησί !!!

ZouZouna είπε...

& μπορείς πληζ να μου πεις, που στο καλό, μπλοκάρονται τα ανώνυμα σχόλια?
που βλέπω ότι έχεις παρακάτω.. μηνυμα?
μερσί και τουρσι

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kaliteros
Εεεε να προσέχουμε πως τα ρίχνουμε, ναι καρδιά μου;έχουμε και ένα σύζυγο,το ότι μιλάω για τα (παιδικά) μου χρόνια δεν ακυρώνει ότι εχω ένα γάμο,και ας εχω μοντέρνες σκέψεις, πάντα τις είχα!! και πάλι φίλοι, καλό βράδυ....


ΥΓ Τζουλια; διάβαζε και αυτή Γκούντερα εγώ νόμιζα οι έκανε διδακτορικό σε άλλες τέχνες! τι μαθαίνει κανείς εδώ μέσα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Και σε σένα άγνωστα,μωρέ στις καλόγριες μεγαλώσατε όλες,μόνο εγώ ήμουν ανήσυχο πνεύμα;
Ρε δεν ήταν και τόσο πικάντικο,για την τότε εποχη ναι, ήταν...
καλό βράδυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Sweet cherry - Zouzouna
Δεν τον γνωρίζω τον κύριο, χέστηκα αν θυμώσει!
Χμμμ ούτε εσύ τα ξέρεις καλό μου; έχασες βρε,μα τι διάολο όλες στις καλόγριες μεγαλώσατε;
Άκου πως θα μπλοκάρεις τους ανώνυμους..
Πατάς ρυθμίσεις ανοίγει παράθυρο,επιλέγεις σχόλια ,αλλά από τη δεύτερη σειρά με τα ψηλά γράμματα,ανοίγει παράθυρο επιλέγεις και τικάρεις (ναι) κάτω κάτω που λέει εμφάνιση προφίλ στα σχόλια...νομιζω αυτό είναι,καν το και πες μου εεε...
Καλό βράδυ...

λουκρητια είπε...

Κοιτα,εμεις στα χρονια μου τα προσεχαμε κατι τετοια!Α,ολα κι ολα!Να διαβαζουμε ψιλοτσοντιτσες και να κακοχαρακτηριστουμε;Αλλη χαρη εχει να τα εφαρμοζεις,αμ πως!

Unknown είπε...

Κι εγώ μια απ'τα ίδια.
Γι αυτό πρόκοψα. λολολολ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Εγώ δεν τα εφάρμοζα ακόμα, απλά τα ξεσήκωνα για να ήμουν έτοιμη να δώσω εξετάσεις!! αμ πως....
Φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Δεν κατάλαβα γιατί δεν πρόκοψες; τι ήθελες να γίνεις δικηγόρος η γιατρός!!
Μια χαρά το αρκούδι μου μορφωμένο είναι
φιλιά , χάθηκες

ZouZouna είπε...

Nαι, ήμην του παρθεναγωγείου, τρομάρα μου. και καλά εγώ, οι άλλες? σ' άλλο πλανήτη ζούσα?
Μερσί για τις οδηγίες πλέυσεως θα τις μελετήσω τας βραδυνάς ώρας.
θα σ' πω θα σ' πω...!

α, τι θυμήθηκα τώρα. Τον Κούντερα τον είχε καθηγητη στο πανεπιστήμιο στην Γαλλία που πήγαινε λέει η κα παπανδρέου.. η αεροσυνοδή.
τι διάλο, δίδασκε ο δάσκαλος? πίπες?

ZouZouna είπε...

Hταν ευκολακι. οχι δεν ειναι αυτό...
ελα ρε παιδιά, ποιός θα βοηθήσει.
καλά δεν κλαίω.
κερνάω δώρο την παρασκευή...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Sweet cherry - Zouzouna
Έλα συχώραμε τώρα στο βρήκα,κανε ότι σου είπα πριν, με τη διαφορά ότι πατάς σχόλια και επιλέγεις την δεύτερη παράγραφο που λέει (Ποιος Μπορεί Να Σχολιάσει;)εκεί που λες, τικάρεις το
(Χρήστες με Google λογαριασμούς) και μετά κάτω κάτω (Αποθήκευση ρυθμίσεων)οκ; άντε καλή επιτυχία

Unknown είπε...

Πάλι σου έκανε τζιριτζάντζουλες ο μπλόγκερ; χαχαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Όχι αρκουδι μου ,έκλεισα λίγο την πόρτα να πάω για κατούρημα...εσύ γιατί βιάστηκες και έφυγες; δεν άργησα
Φιλιά..