Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Άσσος μπαστούνι, και.....αρσενικές πουτάνες!!






Δεν θέλω να φανώ ανακριβής,αλλά στο πριν ποστ ήθελα να την κάνω όπως ακριβώς είπα,αυτό γιατί ήθελα να κάνω ένα διάλειμμα....
Έλαβα μερικά μειλς που με έκαναν να τα πάρω,μουλάρωσα, τσίτωσα, τέντωσα πόδια, έβγαλα νύχια, και μόνο για τη χαρά που πήραν μερικοί, είπα όχι ρε δεν θα σας κάνω το χατίρι.. Τώρα ποιος με πιάνει,συνερ(γάτη) ανασκουμπώσου, το μπλογκ θέλει ανανέωση....
Εδώ θα κάτσω και αν σας αρέσει....(πφφφφφφ κακία,τους αναγνώστες σου πήρα);;

Δεν θα πέσω στα τέσσερα για πάρτη σας, αυτό θα το κάνω όποτε θέλω εγώ, και για το λόγο που θέλω μόνο εγώ,οπότε όρθια και μην μου πολύ κολλάς γιατί κατάλαβα ποια είσαι και δεν αργώ να τα κάνω πουτάνα...
Κομμένα τα μειλς λοιπόν,ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια να είσαι καλά αλλά μέχρι εδώ,τη δουλειά σου και τη δική μου,δεν σε πείραξα μην μου κολλάς, οκ;...
Οχι για να μην νομίζεις ότι ο άσσος στο ποστ μπήκε τυχαία....αν ήξερες και την ερμηνεία του ...



Δες και αυτό (οι προανακριτικές αρχές μπορούν να ζητούν από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών να τους γνωστοποιούν τα στοιχεία προσώπων που είναι ύποπτα όχι μόνο για την τέλεση κακουργημάτων, αλλά και πλημμελημάτων όπως δυσφήμιση, απειλή και εξύβριση) περισσότερα εδω τσιμπα το.

Τελικά υπάρχουν κακές πουτάνες και είναι και αρσενικές...
Μη μου πεις, είδες τι καλό κορίτσι είμαι άμα θέλω,κακές λέξεις πέρα από το πουτάνα δεν ξεστόμισα σήμερα!!



Άντε βρε να ζήσεις και του χρόνου!!
Κάτσε ντε να πάει 12, ρε βιασύνη να σβήσεις τα κεριά!!!
η τούρτα από μένα...

Για όσους δεν κατάλαβαν δεν το κουνάω ρούπι, από δω θα με πάρουν 4.....


Στην κονσόλα του ήχου επιμένει:Dio, Don't Talk to Strangers

44 σχόλια:

Unknown είπε...

Χα χα χα είδες που το ξερα και δεν έδωσα σημασία στο ότι την κάνεις;
Και σου έχω πει. Μη συγχύζεσαι. Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Ναι γαμώτα, κάνω και ρυτίδες!!
το'ξερες; πως το'ξερες; συνωμότης και εσύ;;
φιλιά σουρχομαιιιιιι

Gaurakos είπε...

Ωχ! Κατάλαβα. Θα λιώσω πάλι καλοκαιριάτικα. Ούτε εφέτος έχει διακοπές!

Α ρε πούστη... Ανώνυμε, εσύ φταίς για όλα, να κάθομαι να κάνω ανακαινίσεις.

nefelokokkugia είπε...

Μη μασάς κοριτσάρα. Εχεις περάσει και πιο δύσκολα για να κολλήσεις σε ένα mail και ειδικά σε mail από ανώνυμο αποστολέα.
Χέστους όλους.

Με παίρνει να πω welcome back? ή είναι υπερβολή? χαχαχα
Φιλιάααααα

Unknown είπε...

..Αντε και έφευγες.. που θα πήγαινες..;
..Άσε που θα τους έκανες το χατήρι...
Κωστής

ασωτος γιος είπε...

ετσι σε θελω και χρονια πολλα!
ασε και μενα με πρηζουν διαφοροι οταν δε συμφωνουν και εχω φαει πολυ μπινελικι αλλα δε μασαμε
σιγα αν ηταν να χαμε μπλογκ για να το βουλωνμουμε ...
οσον αφορα την ανωνυμια α και δε μ πειραζει καθολου αν γινει, εχω να πω οτι για να γινει θα πρεπει να συ,φωνησει η google

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ε, όχι και να μου συγχύζεσαι με το "τίποτα"!

Προσοχή στις ρυτίδες!
Φιλάαααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Gaurakos
Ποτέ μη λες ποτέ, δεν ξέρεις τι ξημερώνει,για διακοπές μιλάω...
Τώρα για την ανανέωση, ανακαίνιση,θα το παλέψω μόνη μου μη σε απασχολώ.
Καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ nefelokokkugia
Χεσμένους τους εχω....
Όσο για τα μειλς, κάποια στιγμή ίσως και να τα δείξω εκεί που πρέπει ...
Όχι μια χαρά ευχή είναι το welcome back... καλημέρα

DaisyCrazy είπε...

Φούλη μου πολύ χαίρομαι από την απόφαση σου. Το άτομο αυτό πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενοχλείται τόσο απ'το μπλογκ σου ή γιατί αφού τόσο ενοχλείται συνεχίζει να διαβάζει τι γράφεις.
Φιλάκια πολλά και ηρέμησε όσο μπορείς γιατί είναι καλοκαίρι και δεν κάνει να μας βγαίνει η πίεση στα ύψη :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Κωστής Τζαγκαράκης
Αυτό είπα και ξανάκατσα να κλώθω τα αβγά μου..
Καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Χρόνια πολλά, αλλά όχι σε μένα,χαχα
φιλιά αγορίνα,να είσαι καλά ,θα φάνε τα λυσσακά τους τελικά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη
Αντιγόνη μου, είπες τη μαγική λέξη άθελα σου,ΤΙΠΟΤΑ....
Τα φιλιά μου..

VAD είπε...

Α,μπράβο!Σιγά μην κωλώνουμε με την παπαριά του καθενός,της καθεμιάς...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ειλικρινά χαίρομαι για την απόφασή σου.

D.Angel είπε...

Γεια σου ρε φιλεναδα
ΔΥΝΑΜΗΗΗΗΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕ
χΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

ΣΜΟΥΑΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

KANTHAR0S είπε...

Δεν σε θέλουμε καλό κορίτσι.

Unknown είπε...

Δεν είμαι συνωμότης. Απλά σε ξέρω περισσότερο απ'ότι νομίζεις. χεχεχεχε

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Ξέρει αυτό γιατί....χαχα
Όχι βρε, ήρεμη όσο ποτέ άλλοτε είμαι, δεν θα τους κάνω τη χάρη...
καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ VAD
Έτσι! πάμε θάλασσα για δροσιές...
καλό μεσημέρι...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
Και εγώ χαίρομαι φίλε μου ,πολύ σημασία τελικά έδωσα...
καλό απόγευμα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Ρε συ γιατί δεν βγαίνει το νεο μπλογκ στον πανόπτη; δεν μπορώ να ξέρω πότε κάνεις νέες αναρτήσεις...
Δύναμη και μαγκιά για μένα ,για δαύτους μαγκια,και κώλο φιλιστρίνι φιλενάς...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KANTHAR0S
Χμμμμ με θέλεις μπιτς; οκ ότι πεις...
Φιλιά δροσερά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Έτσι!! ατελείωτο αρκούδι μου,και για πες, είναι καλό αυτό τώρα;πότε θα βρεθούμε;

ria είπε...

είδες που συνήλθες;

μια χαρά τα λες. μια χαρά τα κάνεις.

φιλιά.

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Τώρα συνειδητοποιήσα ότι κάθε φορά που είχες τάσεις φυγής ήταν εξαιτίας κάποιου άλλου...

Ε όχι και να του κάνεις τη χάρη φιλενάδα μου!!!

Τράβα πες του ότι το γατόσπιτό σου έχει σκύλο για φύλακα...

(Και δεν έχω εμβολιαστει για λύσσα :-) )

Κυνοφιλία και Καλό Σ/Κ..

Υ.Γ.:Ο συνερ(γάτος) είναι ο Gaurakos ή κατάλαβα λάθος;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Αφού μου έριξες φάπα ήταν να μην συνέλθω....
Φιλιά φιλενάς,έρχομαι από τα μέρη σου...

Unknown είπε...

πολύ φαίνεται δεν καταλαβαίνουν τον τίτλο της σελίδας σου.....
όταν πιέζεις πολύ μια γάτα ....υπάρχουν και συνέπειες......

νιαουυυ..καλή γατούλα....

και δεν ξέρουν ότι τα γατάκια πέφτουν μέχρις εσχάτων.....
καλά νάσαι...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Η αλήθεια είναι ότι συμβαίνει αυτό όταν με ρίχνουν ,θες από μαλακίες θες από δικά μου θέματα υγείας...,φτου φτου όλα καλά...

Ήταν ο συνερ(γάτης)στο παλιό μπακ ραουντ, αλλά σαν εγωιστικό κριάρι όταν μάθω κάτι θέλω να μην έχω κανένας ανάγκη,και σκάω μέχρι να το φέρω σε πέρας....
όχι σκύλο βρε, τρομάζουν οι γάτες και θα την κάνουν!!
και είναι γυναίκα η ανώνυμη...
φιλιά καλό μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ homemade
Να υποθέσω ότι με γλείφεις τρελό γατί;
οκ, δεν βγάζω νύχια, όχι σε σένα...

Λόλα είπε...

ρε πραγματικα τωρα, δεν μπορω να καταλαβω τι ζορι τραβανε μερικοι με αυτους που κανουν το χαβαλε/ την καυλα τους/ την πλακα τους/ το οτιδηποτε τους τελοσπαντων, μεσω ενος μπλογκ.
Πωωωω κομπλεξικοι ανθρωποι να 'ουμ!
Χωσε ρε Κριαρω, χωσε!

Marouli είπε...

Ημουν σιγουρη οτι τελικα δεν θα το εκλεινες γτ μετα θα λαμβανες μειλ με πολυ γκρινια αχαχαχαχα! Εχει μαλλιασει η γλωσσα μου να λεω να μην ασχολουμαστε με ανωνυμους κ επωνυμους! Σε οποιον αρεσουμε για τους αλλους δεν θα μπορεσουμε!

Θα του εδινες την χαρα να κλεισεις κατι που γουσταρεις και γουσταρουμε ακομα περισσοτερο? Σαν πολυ σημασια δεν εδωσες? Η αδιαφορια ειναι το καλυτερο, μια, δυο, δεκαδυο θα βαριοταν! Αν οχι υπαρχουν και αλλοι τροποι οπως ειπες ;)

Μαρουλοφιλακια!

*σε περιμενω να κανουμε λογαριασμο στο τουιτερ! Οποιαδηποτε ωρα εκτος πρωινες (μετα τις 12 συνηθως καθομαι σε πισι);)

Thalassenia είπε...

Ρε συ τα blogs είναι να κάνουμε το κέφι μας όχι να επιτρέπουμε στο κάθε ψώνιο να μας συγχύζει.
Μείνε εδώ όσο και για ό,τι γουστάρεις εσύ.

Φιλιά κοριτσάρα.

D.Angel είπε...

Δεν βγαίνει μάλλον επειδή δεν κάνω τίποτα!
Απέχω από παντού! Χα χα χα χα χα χα
Είμαι καλά φιλενάδα!
Αποτοξίνωση!
Καλό Σ/Κ και φιλιά πολλά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Πάμε για άλλα βρε,πολύ ασχολήθηκα,ναι;;
Για πες θα μου έρθεις, η θα φάω τις κοτσίδες μου; άντε μην κανονίσω να έρθω εκεί που θα πας!! εεεε;;; τι λες;
φιλιά πολλά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marouli
Έτσι μαρουλάκι μου, έτσι!!
θα σε βρω και θα κάνουμε και το πουλί και ότι άλλο χρειαστεί...
φιλιά πολλά κοριτσάρα μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Αγάπη μου γλυκιά όπως τα λες είναι,σουρχομαι με πολλές αλλαγές,ελπίζω να αρέσουν...
φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Απέχεις μμμμμμ μάλιστα, αυτό τώρα είναι καλό; λέω εγώ...
φιλιά αγαπημένη μου, εχω ιδέα, θα την πραγματοποιήσουμε;...

Δραπέτης είπε...

Καλημέρα!Καλή συνέχεια..:));)

D.Angel είπε...

Για πες και θα δουμε!
Χα χα χα χα χα χα χα
Ηντα θες?

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Δραπέτης
Δραπετάκο μου σ'ευχαριστώ...
φιλιά καλησπέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Θέλω τατουάζ ,κιάλλο τατουάζ!!!!
ναι τρελάθηκα πειράζει?

next_day είπε...

ρε συ γιατί τα παίρνεις έτσι στην κράνα???
Χαλάρωσε φιλενάδα, ότι κι αν έχει γίνει! Μην χαλιέσαι ρε για κανέναν και τίποτα! Μην σου λέω τώρα αυτά που μου λές! ;)
Σου έστειλα πρόσκληση! :)

Φιλί Διαμαντένιο!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Όλα οκ, είπαμε δεν αξίζει κανένας όσο εμείς....
και που έστειλες δεν τα κατάφερα, βρες άλλο τρόπο,ναι?
φιλιά...