Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Κονσέρβα γαμώτο μου ας όψεται η wind !!!


Σήμερα θα σας ταΐσω ξαναζεσταμένο φαΐ,νάνε καλά η wind με το σήμα μπανάνα,αλλά δεν θα το αφήσω έτσι, θα πέσουν κεφάλια, πλερώνω και έχω απαιτήσεις......
Αγιά Γαλήνη,ξανά πήγαμε τον Οκτώβρη του 2009,τις νέες φώτο θα της ποστάρω κάπου στο μέλλον όταν η σύνδεση το επιτρέψει,όχι ότι κάτι έχει αλλάξει,τσεκαρισμένο ο Ίκαρος και ο Δαίδαλος ακόμα εκεί, παρά τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις που δέχονται...

Φόρτωμα στο CB 1300 με μπαγκαζιέρα,κράνη βενζίνη φουλ,καπέλο, μαντήλι ,γυαλιά, φωτογραφική μηχανή,μαγιο, και φύγαμε....
Προορισμός μας από Ηράκλειο Αμμουδάρα, Ρέθυμνο,από την πλευρά του Λιβυκού πελάγους " Αγία Γαλήνη ".. Ο καιρός ντεμι με συννεφιά,γιατί τότε, (είπαμε λόγο σύνδεσης σας έχω κονσέρβα),τότε που λες Οκτώβρης μήνας ούτε καλοκαίρι !!!
Και νάμαστε στο υπέροχο αυτό μέρος...





Ο Ίκαρος και ο Δαίδαλος,δεσπόζουν αγέρωχοι πάνω σε ένα λοφίσκο, και χαζεύουν την πόλη.
Στην προσπάθειά μου να τους φωτογραφίσω έπεσα πάνω σε 4 κορίτσια που φωτογραφιζόντουσαν μαζί τους,φιλιά αγκαλιές χουφτώματα μόνο sex που δεν έκαναν μαζί τους οι λυσσάρες!!που να σας έδειχνα φώτο θα μου έκλειναν το μπλοκ,πέσιμο και χούφτωμα κανονικό, στα ίσα σου λέω !!!
Εγώ ζήλεψα και απλά περίμενα να (τελειώσουν) σαν τη Πετρούλα....



Εκεί που έπαιρνα φωτογραφίες άκουσα μια φωνή [αγαπημένε μου συμπολίτη μπορείς τώρα να τοποθετήσεις τα απορρίμματα σου] βρε κοιτούσα γύρο γύρο να δω από που ερχόταν αυτή η ευγενική φωνή!! μετά από λίγο, [ευχαριστώ συμπολίτη μου, τώρα είμαι έτοιμος να δεχθώ ξανά τα απορρίμματα σου]. Δεν θα το πιστέψετε η ευγενική αυτή φωνή έβγαινε από αυτό το κόκκινο μπουρί... το άνοιγες, τα έβαζες μέσα και αυτό (τι ευγενικό) σου έλεγε και ευχαριστώ!!!!
Ενα τέτοιο ευγενικό μπουρί θέλω στο νησί (τ ακούς δήμαρχε) ζήτα το στο Γιωργάκη!!!
(αν προλάβεις γιατί απ'οτι βλέπω μέρες μετράει)


Κάναμε το μπανάκι μας σε αυτή την καταπληκτική θάλασσα στο βάθος και πήραμε το μεσημεριανό μας σε μια υπέροχη ταβέρνα, εε δεν σας λέω τι φάγαμε υπάρχουν και κάποιες ολίγον έγκυες!!!

34 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ε πως να μην χουφτώνουν οι κοπελιές; Πιπίνι ο Ίκαρος!!! Δεν θυμάμαι ο Ίκαρος ήταν ο νέος; χαχαχα!
Το ξέρεις ότι αυτοί οι κάδοι είναι ελληνικής προέλευσης; Σήμερα το διάβαζα, φτιάχνονται στην Λάρισα (http://mpetskas.blogspot.com/2011/06/made-in-greece.html)
Φιλιάαα! Καλή συνέχεια!!!

DaisyCrazy είπε...

Εγώ δεν κατάλαβα που ξεκινούσε το καινούργιο και που ήταν η κονσέρβα...

Όπως και να'χει ωραίες περιοχές. Να τις χαρείτε, να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται. Και κλείστο το ρημάδι βρε Φούλη μου. Καλά κάνει η γουιντ και σε κόβει :ΡΡΡΡ χαχαχαχαχαχα

Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Ναι ωραίος ο Ίκαρος. Και οι φώτο ακόμα πιο ωραίες.

Εύχομαι να περνάς σούπερ.

Ανώνυμος είπε...

Ταξίδι με μηχανή, γατούλα;
ΖΗΛΕΥΩ! (πάλι...)

ria είπε...

υπέροχες φωτογραφιες φούλη μου.
από τα πιο ωραία μέρη της κρήτης είναι η αγία γαλήνη. και έχει και καλό φαΐ!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Παντού με τον λάπις πας εσύ;Δε λέω έτσι έχουμε τη χαρά να μαθαίνουμε νέα σου!!Και εγώ μπερδεύτικα πάντως.Η άναρτηση είναι καινούρια ή είναι όλη κονσέρβα?

Κυνοφιλιά...

Υ.Γ.:Άμα τυχόν ξαναπεράσεις από του Αρχαγγέλου τα λημέρια θέλω φώτο...

D.Angel είπε...

Σούπερ οι διακοπούλες σου φιλενάδα!
Ομορφο μέρος! Πέρνα καλά και χέσε τη Wind
Φιλιά πολλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Τώρα που το λες και εγώ δεν θυμάμαι,νομίζω ότι είναι ο νέος, όπως λες...
Αυτό το μπουρί το είχα πρώτο δει τότε εκεί,τώρα υπάρχει σε πολλά μέρη της Αθήνας...
Φιλιά πολλά, ευχαριστώ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Οι φώτο είναι παλιές,το κείμενο από εκεί που αναφέρομαι στους Ικαρο και Δαίδαλο...Έχει πολλές ομορφιές η Κρήτη...
Ρε συ μόνο τις ώρες που ξεκουράζομαι μόνο μπαίνω,το πρωί με το καφεδάκι μου και λίγο το απογευματάκι, ήμαρτον!!
Φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ efi
Καλώς την και από δω....
περνάω καταπληκτικά ευχαριστώ....
πολλά, πολλά φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ευαγγελια
Τι να κάνω; λες να μην ξαναβάλω φώτο; μην σας σκάω βρε!! μετά που θα πάτε εσείς διακοπές, θα ζηλεύω εγώ αυτό να σκέφτεσαι..
Καλό απόγευμα..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Οι φώτο είναι παλιές, αλλά δεν αλλάζει και κάτι,περάσαμε όμορφα γιαυτό και ξανά πήγαμε..
καλό βράδυ Ρια μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Παπαστρατής Το "Θηρίο"
Από τους Δαίδαλο και Ίκαρο είναι παλιά, και οι φώτο...
Το λαπι τον έχω για να χαλαρώνω ,θα πάω στα Ανώγια και θα σου φέρω φωτο..
καλό απόγευμα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ D.Angel
Πάντα περνάω σούπερ εδώ,με την wind θα χεστούμε, το μόνο σίγουρο..
φιλιά πολλά φιλενάδα..

Thalassenia είπε...

Μπρος στο ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα.
Μια χαρά η κονσέρβα και περιμένουμε το φρέσκο;-)

Φιλιά, καλά να περνάς.

zoyzoy είπε...

Μαρή τα ίδια βγάζεις πάλι??
Πονηρή είσαι??
Και'γω περιμένω να φορτώσω τις νέες φωτό!

Θα βγώ σε πορεία αγανακτησμένων!

Θέλω νέες Φωτό

Unknown είπε...

Ναι βρε η wind σου φταίει. Η εταιρία σου λέει. Κυρά μου διακοπές είσαι. Κλείσε λαπ τοπ και κινητό και απόλαυσε θάλασσα.

Λόλα είπε...

Ρε καψ'το να παει στο διαολο!
Αφου αχρηστο ειναι...
Το πληρωνεις κιολας! Κανονικα αυτοι επρεπε να σε πληρωνουν που το εχεις κρατησει και τοσο καιρο! :Ρ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Thalassenia
Το ολόφρεσκο απ ότι βλέπω θα αργήσει,προσωρινά το βάζω στην κατάψυξη...
Καλημέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Τι να κάνω ρε!!! και να σκεφτείς ότι με έχωσαν σε πρόγραμμα για τουλάχιστον 6 μήνες...τσάμπα λεφτά θα πάρουν οι κάφροι...
εσύ γιατί;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αρκούδι μου ,όλα τα προλαβαίνω!!
μα όλα....
καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Λόλα
Φέρτε μου φιτίλια,μολότοφ να τα κάψω όλα!!! στάχτη και μπούρμπερη...
Χμμμμμ εσύ τι κάνεις;;;

Marouli είπε...

Μια χαρα περνας δλδ ε? Χαιρομαι! Ετσι να ξεκουραστεις!! Μαζεε ηλιο και για μας!!!

Μαρουλοφιλακιααααααααα!

λουκρητια είπε...

http://leerburg.com/Photos/dog-kitten.jpg
Απ'ολα τ'αλλα,κουτσα-στραβα θα'σαι χορτατη.Απ'αυτο το ειδος,κοβω το κεφαλι μου οτι εχεις στερητικο συνδρομο!Παρε να'χεις,λοιπον,Φουλη!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Marouli
Μια χαρά.............
φιλιά πολλά μαρουλάκι μου

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ λουκρητια
Να βλέπεις τι μου κάνεις,δεν μπορώ να δω αυτό που μου έχεις...ππφφφφφ
θα προσπαθήσω...
φιλιά πολλά..

gnostosagnostos είπε...

τωρα σοβαρα μιλας δεν τις φωτογραφισες????????????????????????????????

δεν σου ξαναμιλαω!!!!!!!



:P

ασωτος γιος είπε...

τελειες φωτογραφιες
τελικα ζουμε σε μια υπεροχη χωρα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα αρκετο καιρο να περασω αλλα επανορθωνω σημερα αφηνοντας ευχες για καλη εβδομαδα.Αργησα λογω εξετασεων αλλα δεν ξεχνω τους φιλους.
Να εισαι παντα καλα και να περνας ομορφα

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ gnostosagnostos
Όχι ρε καρδιά μου δεν της φωτογράφησα,κακό έκανα εεεε;; την επόμενη θα βγάλω βίντεο και θα το πουλήσω σε τσοντοσαιτ..
φιλιά..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ασωτος γιος
Όπως τα λες άσωτε,και η Κρήτη έχει πολλές απο αυτές.....
καλό βράδυ..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Όχι σκρουτζάκο μου, μην απολογείσαι,όλα καλά με τις εξετάσεις;
καλή βδομάδα να έχεις,τα φιλιά μου...

Ελευθερία είπε...

Μας λώλανες με τις φωτογραφίες !!!

Είσαι επικίνδυνη τελικά !!!...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Ελευθερία
Όχι ρε μην το λες, μια χαρά είμαι...
φιλιά....