Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

ΜΕ ΣΕΞΥ ΓΟΒΑ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΜΙΝΙ-ΘΕΑ!!





Με την ευκαιρία αυτού του post θέλω να πω δυο λόγια...
Εχω γνωρίσει μερικά gay άτομα και προσωπικά, και μέσα από δω..
Είμαι αναγνώστρια σε 4-6 blogs ανθρώπων που έχουν δηλώσει την
προτίμηση τους για άτομα του ιδίου φύλου,δεν εχω κανένα πρόβλημα
μαζί τους, και μαγκιά τους που το δηλώνουν...
Χαίρομαι τούς ανθρώπους που έχουν τα ΚΟΚΑΛΑ (είναι τα αρ....α
στα Αυστριακά),και την τόλμη να,υπερασπίζονται τα θέλω τους ...
Βλέποντας ένα αξιοπρεπέστατο άνθρωπο, αδιαφορώ για το τι κάνει
στην προσωπική του ζωή, και φυσικά στο κρεβάτι του...
Αυτό που με ενοχλεί είναι οι καρικατούρες που προσπαθούν μέσα
από γυναικεία ρούχα και με γελοίο τρόπο να δείξουν το αυτονόητο..
Ξέρω άτομα που έχουν παντρευτεί και κάνουν τη διπλή ζωή τους
εξευτελίζοντας τον άνθρωπο που έχουν δίπλα τους,μερικές φορές
και παιδιά..
Τώρα για τους φίλους που παρακολουθώ τα blog τους! σκέφτομαι
ότι ίσως να αναρωτιούνται (γιατί έρχεται εδώ); θέλω να πω ότι
εχω διαλέξει μερικά blogs...
Γιατί μου αρέσει το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός τους,γιατί μου
φαίνονται ενδιαφέρων άνθρωποι, θελω να μαθαίνω τα προβλήματα
και τις ανησυχίες τους, και φυσικά πιστεύω ότι δεν θα εχω
ποτέ πρόβλημα μαζί τους,(παίζοντας το μου γαμπροί)...
Παιδιά ξέρετε εσείς, ευχαριστώ που με ανέχεστε και που είστε
και αναγνώστες μου!
Και τέλος είμαι αντιδραστικό άτομο και κάνω ότι μου γουστάρει..
Πάμε να δούμε μερικές καρικατούρες που λέγαμε πριν...














Για σήμερα στην κονσόλα: QUEEN-Another One Bites The Dust...
Και φυσικά με ένταση ξεσηκώνουμε τη γειτονιά!!

40 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ναι όντως καποιοι είναι κάπως υπερβολικοί..
Καλησπέρα!

akantoy είπε...

Eχεις απολυτο δικιο Φουλη μου..και εδω εχουμε ταυτιση αποψεων..
Ατομα με ιδιεταιροτητες ειναι οι λεσβιες..και οι gay..
Δικαιωμα τους οπως λες..να κανουν οτι θελουν στην προσωπικη τους ζωη..και στο κρεβατι τους..
Και δεν θα σταθω μονο στις καρικατουρες..
Πρωτον οι gay ειναι αρσενικες η θηλυκες πορνες..και μια μεγαλη πλειοψηφια επιδιδεται στον αγοραιο ερωτα..ενω οι λεσβιες οχι..
Οι gay προσπαθουν με το αναλογο ντυσιμο..λυκνισμα του κ@λου..συγνωμη..των γοφων..η και με την αλλαγη της φωνης να δειξουν την θυληπρεπεια τους..
Ενω μια λεσβια δεν θα μιλησει ποτε σαν νταλικιερης..αλλα και ουτε θα συμπεριφερθει σαν αντρας..
Αλλωστε η ιδιεταιροτητα τους εγκειται στις σεξουαλικες τους προτιμησεις,και οχι στην δημοσια εμφανιση τους..
Και επειδη στην κονσολα εχεις QUEEN-Another One Bites,και ο Fredy Merdury gay ητανε..αλλα η συμπεριφορα του ηταν εντελως διαφορετικη..
Για τους φιλους σου στα διαφορα blogs,μπορω να σου πω οτι οι gay μπορουν να γινουν πολυ καλοι φιλοι με μια γυναικα..αλλα ποτε με εναν straight,αντρα..
Για τις καρικατουρες στις φωτο σου..εγω δεν θα αντεχα εαν τους εβλεπα..θα πεθαινα στα γελια..
Εδω ξεραθηκα μονο απο τις φωτο..φανταζεσαι να εβλεπα ενα τετοιο μπροστα μου?χαχαχαχα
Καλο σου βραδυ..

akantoy είπε...

Βρε Φουλη μου..εκεινη η ξανθια με το κολαν..ειναι σιγουρα αδερφη??
Εαν κρινω απο τον σωματοτυπο της ..μαλλον για γυναικα μου φαινεται..
Για γυρισε την λιγο να δουμε την φατσα της..χαχαχα

manetarius είπε...

Νομίζω οτι είναι λίγο υπερβολικές οι φωτό... μήπως κάνουν πλάκα; Ο μόνος φυσιολογικός είναι αυτός ο νεαρός με τα ροζ γάντια! Σούπερ!
Κατα τα άλλα, εμένα δε με πειράζει τίποτα ... αν νιώθουν οι άλλοι καλά, ευχαριστιέμαι κι εγώ που τους βλέπω!

(είμαι καλά γιατρέ μου;) :Ρ

kanivallos είπε...

Τι τραβάμε κι εμείς οι στρέιτ!
http://www.giftmonger.com/acatalog/borat-mankini-very-nice.jpg

Unknown είπε...

χαχα Είσαι απίστευτη.
Φιλάκια πολλά!

( fortounata) είπε...

Από την άλλη Φούλη μου δεν έχουν δικαίωμα να ντύνονται όπως θέλουν;

DaisyCrazy είπε...

Αχ λατρεύω Queen!

Όσο για τα άτομα που ντύνονται έτσι, προσωπικά δε με ενοχλούν γιατί μάλλον το κάνουν για να τραβήξουν την προσοχή και δεν έχει να κάνει με σεξουαλική προτίμηση νομίζω. Ας κάνουν ό,τι θέλουν λέω γω.

Ianos είπε...

Eμενα δεν με ενοχλει οποιος δεν με ενοχλει... Δικαιωμα του καθενος να κανει ο,τι θελει στην προσωπικη του ζωη... ΤΩρα για τις φωτο μονο χιουμοριστικα μπορω να το δω... Θεες οντως... :))

αντωνης είπε...

Καλησπερα.

Να ρωτησω κατι καλοπροαιρετα (η ερωτηση δεν απευθυνεται μονο στη Φουλη, αλλά σε οσους λενε οτι ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι γουσταρει στο κρεβατι του).

Θα λεγατε το ιδιο ακομα και για συγγενεις σας, πχ για τους αδελφους σας ή πολυ περισσοτερο για τα παιδια σας;

( fortounata) είπε...

Αντώνη αν ήταν να το περάσουμε και αυτό τι ήθελες να κάνουμε;να τους αρνηθούμε ή να τους διώξουμε;θα έπαυαν να είναι δικοί μας άνθρωποι;

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Οι συγκεκριμένοι μόνο γέλια μου φέρνουν...
Καλησπέρα Ηφαιστιωνάκο...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ akantoy
Προσωπικά εχω κάνει παρέα και περνάω πολύ καλά μαζί τους. Ο Fredy Merdury ξέρω ότι ήταν gay φοβερός τραγουδιστής γιαυτο και τον επέλεξα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ akantoy
Μπα δεν νομίζω να είναι, απλά μάλλον θέλει να συγκρίνει τους ποπούς των δυο!!η ξανθια είναι μάλλον γυναίκα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ manetarius
Εμένα πάλι μου φέρνει φυσιολογικός ο παππούς στην 1 φώτο,είναι έτοιμος να χορέψει τη λίμνη των κύκνων!!!
Φιλιά πολλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kanivallos
Τι τραβάτε καλέ ;
Καλό βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Δεν εχω αμφιβολία, είμαι και φαίνομαι!!
Χα καλό βράδυ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Ναι εχεις δίκιο δεν το έθεσα σωστά, να ντύνονται, αλλά μου προκαλούν γέλιο οι ακραίες καταστάσεις όπως οι φώτο!! καλησπέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ DaisyCrazy
Καλησπέρα φίλη των Queen!!!
καλό σου βράδυ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Iανος
Πολύ σωστός!! θεές εεε!!
Καλό βράδυ Ιανε....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αντωνης
θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο;δεν νομίζω!!
πιθανότατα θα το δεχόμουν..

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
Έχουμε δει κατά καιρούς τετοια περιστατικά,και συμφωνώ μαζί σου!!

αντωνης είπε...

Ευχαριστω για την απαντηση Φουλη.
Και εγω το ιδιο θα εκανα, αλλά μεσα μου δεν κρυβω οτι θα ειχα μαραζι.

(και φτυνω και τον κορφο μου 3 φορες χαχαχα)

υγ. Συγνωμη αν εγραψα απλα αυτο που σκεφτομαι, αλλά δεν γινεται να μην λεω την αποψη μου (το εχω αυτο το χουι).
υγ2. Και για να προλαβω πιθανες απαντησεις, δεν ειμαι ουτε ομοφοβικος ουτε πολυ περισσοτερο ρατσιστης.
υγ3. Το τραγουδι καταπληκτικο.


Καλο βραδυ!

ria είπε...

ωραίες οι φωτογραφίες που έβαλες,
όσο για τα γραφόμενά σου, μια χαρά τα λες!

Dreamy Cloud είπε...

Όσο περισσότερη προσοχή θέλει κάποιος τόσο πιο πολλά τέτοια κάνει.. Δεν είναι θέμα προτιμήσεεων είναι το θέμα το ψώνιου!! Φιλάκια πολλα πολλά :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αντωνης
Γιαυτο είμαστε εδώ άλλωστε για να καταθέτουμε τις απόψεις μας!!αλίμονο αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα..
Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι, είναι από συναυλία που δόθηκε στο wembley to 1986!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ria
Ρια μου καλησπέρα ευχαριστώ...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Dreamy Cloud
Στις εδώ φώτο μάλλον αυτό επιδιώκουν!!
Καλό απόγευμα φιλιά...

D.Angel είπε...

Αααα εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα
Ας κάνει ο καθένας ότι θέλει αρκεί να μη
μ ενοχλεί και να μη γλυκοκοιτάει τον άντρα μου!!!
Δεν κάνω πλάκα, μου χει τύχει!
Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα Φούλη μου

sCaTterBraiN είπε...

οι queen είναι απίστευτοι!!!! όσο για τα σούργελα των φωτογραφιών, οκ, δε με πειράζουν καθόλου, πολύ περισσότερο με ενοχλούν π.χ. οι μπούρκες. όσο για το αν θα ήθελα κάποιος δικός μου να είναι gay (π.χ. η ανηψιά μου) θα έλεγα όχι, αλλά μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν τόσοι ηλίθιοι στην κοινωνία που θα τους δυσκολέψουν τη ζωή.
(για αυτά που λέει η akantoy δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα καλά: μόλις με είπε πόρνη;)
καλό σκ φούλη!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

έχω πολλούς φίλους και γνωστούς gay,τους πάντες όμως γνώρισα εδώ στην Ιταλία,Ελλάδα δεν έχω κανέναν φίλο/η gay γιατί απλά δεν έτυχε,γιατί απλά είναι πιο δύσκολα να εκφράστούν ελεύθερα.

Αυτούς που έχεις φωτογραφία τους πετυχαίνω και στο δρόμο.Ένα βράδυ πιο χρόνια γύρναγα σπίτι,δεν είχα φωτιά να ανάψω τσιγάρο (κάπνιζα τότε).Βλέπω 2 κυρίες που'καναν πιάτσα,κάπνιζε η μια....συγνώμη της λέω,μου δίνεις να ανάψω;Γυρνάει με ένα μουσι ΝΑΑΑΑΑ και μια φωνή βαριά "δεν έχω να σου ανάψω" και με περιφρονητικό ύφος μου ξαναγυρνάει την πλάτη....χαχαχ

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ @ D.Angel
Χαχαχα πολύ θα ήθελα να σε δω να μαλώνεις μαζί του, για τον άντρα σου!!!
Καλό βράδυ φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ sCaTterBraiN
Απ ότι κατάλαβα μάλλον εννοούσε αυτούς που κάνουν πιάτσα!
Ναι συμφωνώ και εγώ ότι τους στιγματίζουν, πόσο μάλλον σε μια επαρχία!!
Στην παρέα των παιδιών μου υπάρχουν δυο παιδιά που έχουμε βγει μαζί και περνάμε μια χαρά,βλέποντας δε, και πως μας βλέπουν οι άλλοι!!
Καλό βράδυ φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Εγώ εχω γνωρίσει φίλους των παιδιών μου ,πέρυσι μεγάλη πέμπτη τσιπουρίζαμε σε καφε του λιμανιού υπέροχη παρέα!!
Που να ήσουν από μια μεριά στο γάμο της κόρης, δεν υπήρχε!! το κέφι από την ίδια παρέα!!

Σταλαγματιά είπε...

Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω να νευριάσω ή να κλάψω με τέτοιες περιπτώσεις.
Νομίζω πως ο καθένας οφείλει να σέβεται αυτό που είναι για να μπορέσουν να τον σεβαστούν και οι άλλοι.
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με αυτό που είπες για την κρυφή ζωή εκείνον που δεν τολμούν να ομολογήσουν την προτίμηση τους και εξευτελίζουν τον άνθρωπο που έχουν δίπλα τους και τα παιδιά τους.
Κανείς δεν έχει αυτό το δικαίωμα.

Γλυκό ξημέρωμα !

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σταλαγματιά
Κουκλίτσα μου να είσαι καλά !!
Ευχαριστώ για το σχόλιο σου...
Καλό ΠΣΚ εύχομαι..

zoyzoy είπε...

Εμένα δεν ξέρω οίκτο μου προκαλεί ένα τέτοιο άτομο που δεν μπορεί να εκδηλώσει τις επιθυμίες του καλυμμένο απο διαφορετικό σώμα.
Όμως αυτές οι περιβολές με σοκάρουν α μη τι άλλο!
Κατα τ'αλλα έχεις βρεί τη λύση μου φαίνεται στο νετ!
Μα λές???

fvasileiou είπε...

Γεια σου Φούλη!
Έχουμε κοινούς μπλογκόφιλους, έχω διαβάσει σχόλιά σου εδώ κι εκεί, αλλά σήμερα έρχομαι για πρώτη φορά στο δικό σου τσαρδί. Και κοίτα σε τι ποστ έπεσα!
Διαβάζοντάς το και βλεποντας και τις φωτογραφίες, θυμήθηκα το Bruno. Η σάτιρά του είναι δίκοπη: Δεν γελάει μόνο με τους υπερσυντηρητικούς επαρχιώτες, αλλά και με τους προχώ-και-καλά gay.
Σε όλα χρειάζεται ισορροπία ή, τέλος πάντων, η αίσθηση της γελοιότητας.

Καλό Σαββατοκύριακο σε σένα και σε όλους τους φίλους!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Βρε λες; θα το ψάξω! τι γάτα είμαι η τάνα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ fvasileiou
Αχ δεν τον ξέρω!! τεσ πα καλώς ήρθες στο γατόσπιτο
δεν πιστεύω να έχεις αλλεργία στις γάτες; γιατί εδώ γύρο τριγυρνάνε πολλές!!
Καλό σου βράδυ καλό ΣΚ..