Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΣΗΜΑ ΚΑΜΠΑΝΑ?


Πόσο το ζηλεύω το σκατίγατο από πάνω!!

Αν έχει λέει!! Θα καταλάβεις τι εννοώ!!
Ξέρεις τι είναι να ξυπνάς ετσι ξαφνικά στις 3,15 ενώ το μυαλό
σου τραγουδάει το γνωστό τραγούδι της κοσμοτέ....
Βρε τι έπαθα!!
Το μάτι γαρίδα 0 νούμερο, μη σου πω και καραβίδα...
Ο ύπνος περίπατο, το μαγνητοφωνάκι του μυαλού εκεί!!
(ΕΧΕΙ ΣΗΜΑ)...
Στριφογυρίζω στο κρεβάτι,πάει 4,30 πουθενά ο ύπνος.
Εχω εξαντλήσει στη σκέψη μου όλα τα θέματα,τις δουλείες του
σπιτιού,το φαγητό,τους σημερινούς εορτάζοντες, το μάτι να
μη λέει να κλείσει και το μουσικό χαλί εκεί..
(ΕΧΕΙ ΣΗΜΑ).. τόπαμε έχει!! αφού κάνει παρεμβολές και μου
έχει (μπιπ) το μυαλό!!
Σημειωτέον ότι το παθαίνω συχνά με διάφορα τραγούδια κουλά
και μη,το μυαλό τρέχει, μαζί και ο ύπνος αλλά μακριά από μένα!!
Πολλά πράγματα τα εχω δρομολογήσει τέτοιες ώρες,όπως διάφορες
αγορές πχ η μηχανή μου, αλλαγή στο στιλ και χρώμα μαλλιών,το
βάψιμο του σπιτιού κλπ,αν δεν μου κολλάει ύπνος, εγώ η δουλεύω
η ψωνίζω,γενικά σκαρφίζομαι διάφορα,περιμένοντας τον Μορφέα!!
Και το mix pod του μυαλού είπαμε! (έχει σήμα..) μωρέ σήμα έχει
η κοσμοτέ,στα τηλέφωνα!! γιατί το κονεξ άσε!! άλλη πίκρα...
Και εκεί που έχει πάει 6 το πρωί τι άλλο να σκεφτώ; έφτασα και
στο blog..

Πάνε 10 μήνες που δειλά δειλά άρχισα να γίνομαι αναγνώστρια
αρχικά σε 10-12 blogs.
Μια αναγνώστρια που δεν άφηνα ανάρτηση να μου φύγει χωρίς
σχόλιο,οι παλιοί φίλοι ξέρετε! δεν υπάρχει περίπτωση (ψάξτε το)
να μου ξέφυγε όλους αυτούς τούς μήνες μια ανάρτηση .
Πάντα συστηματικά απαντούσα σε όλους,και αν δεν είχα κάτι
να πω απλά καλησπέριζα, η καλημέριζα ,πάντα πιστή έδινα το
παρών, εεε εδώ είμαι...
Πέρασε ο καιρός και μετά από 7 μήνες αποφάσισα να ανοίξω το
δικό μου blog,όλοι οι φίλοι blogers που ήμουν τόσο καιρό
αναγνώστρια με τίμησαν, με αποτέλεσμα την 4-5 μέρα να εχω
γύρω στους 30-35 αναγνώστες.
Σήμερα απαριθμώ 44 αναγνώστες που από αυτούς οι πιο πολλοί
είναι νέοι φίλοι, που με τίμησαν και με τιμούν με την παρουσία
τους και ειλικρινά τους ευχαριστώ πάρα πολύ..
Αυτό που πραγματικά με λυπεί και το θεωρώ αγένεια, είναι να
έρχεσαι παλιέ μου φίλε μέχρι το χαλάκι της εξώπορτας,να
σκουπίζεις τα πόδια σου, να διαβάζεις το κουδούνι
και απλά να μην το χτυπάς, αν δεν έχεις τι να πεις,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ
μια καλημέρα,καλησπέρα είναι αρκετή....
Είδες,είδες τι κάνει η αϋπνία?
Πω,πω γκρίνια!!!
Αυτά!!
Να θυμηθώ!!
Να αλλάξω μουσική στο mix pod του μυαλού μου,γιατί το
έχω κάψει......
Να αρχίσω βόλτες σε καινούργια κεραμίδια,να μην τρίζουν
έτσι ώστε να με καταλαβαίνουν??

Είμαι παραπονιάρα τι να κάνουμε!!!!!
Πάμε όλοι μαζί...έχει σήμα σήμα καμπάνα.....
Τσίμπα το αλλά όχι σε μεγάλες δόσεις γιατί θα χάσεις
τον ύπνο σου!!



Πάλι καλά δεν λες, που δεν έφαγα κόλλημα με το άλλο του υφαντή,
φαντάσου με τώρα να ψιλό χορεύω κιόλας στο κρεβάτι!!
Τη σουίτα στο Δαφνί θα την είχαμε καπαρωμένη σίγουρα!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΝΑ!!!

36 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Μαρί δεν πας καλά!"Ακου έχει σήμα" Χάθηκε να κολλήσεις σ'ενα ρεμπέτικο να κατεβάσεις και κάνα μισόκιλο να δείς μετά το μάτι γλάρο όχι γλάρος και καραβίδα 0΄νούμερο.
Και δεν κλείνουμε συμφωνίες με κανένα ότι γουστάρει ο καθένας κάνει και μη σου κακοφαίνεται!
Οι φιλίες έστω και οι -e-δεν είναι δανεικές σου δίνω μου δίνεις!

Hfaistiwnas είπε...

xaxaxa δεν μου αρέσει καθόλου η διαφήμιση αυτή! :)
Καθόλου! λολολ! Το κακό είναι ότι και μένα κάτι τέτοια σαχλοτραγουδάκια μου κολλάνε! λολλ!
Ζηλεύω γατόνι παραπάνω επίσης!
Και ναι, γενικότερα μια καλησπέρα, καλημέρα είναι αρκετή! :)

Υάδα είπε...

Αυτό ειλικρινά θα ήθελα να το τραβήξεις με μια κάμερα... το να χορεύεις στο κρεβάτι εννοώ. χαχαχα

Πάντως τέτοια ξυπνήματα τρελές ώρες τα έχω κι εγώ... σήμερα ξύπνησα γύρω στις 6 παρά κάτι τα ξημερώματα... και σκεφτόμουν χίλια δυο πράγματα..

Φιλιά πολλά Φούλη μου :-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ zoyzoy
Καλέ ο σκοπός ήταν να μη σηκωθώ από το κρεβατι και να ξανά κοιμηθώ !! λες να μην έβρισκα κάτι να κάνω όρθια, ότι ώρα και να ήταν, εγώ!!!!
Μου κακοφαίνεται, γιατί εγώ αλλιώς φερόμουν..
γενικά πάντα την πατάω, είμαι παραπονιάρικος μαλάκας παιδί μου ,τι να λέμε τώρα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Hfaistiwnas
Πως καταλαβαινόμαστε;είμαι παραπονιάρα δε λέω αλλά δεν ζητάω νομίζω πολλά, ένα απλό ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..
Ηφαιστιωνάκο Κοιμήσου νωρίς γιατί το βράδυ έχουμε συμφωνική με το τραγουδάκι του υφαντή...
Καλό βράδυ...


@ Υάδα
Τι χάλι είναι αυτό; εσύ ξύπνησες και 6 το πρωί, που θα πει ότι κάτι κοιμήθηκες μα στις 3;;;;
Που πας ρε Καραμήτρο ύπνε και μου φεύγεις...
Υαδα μου καλό ύπνο οοοοοοολη τη νύχτα...φιλιά..

Ανώνυμος είπε...

Φούλη δεχόμαστε αρκετές πιέσεις όλοι μας καθημερινά από κοινωνικές υποχρεώσεις, τα blogs είναι ελεύθερος χώρος έκφρασης κι ο καθένας κάνει αυτό που αισθάνεται, τα σχόλια και οι followers δεν είναι μετρημένα κουκιά βρε γατούλα, εδώ ξεσκάμε δεν υπάρχουν οι κοινωνικοί κανόνες που υπάρχουν στην καθημερινότητα

D.Angel είπε...

Πω πωωω κρίση!!!
Το παθαίνω κι εγώ πολλές φορές κι ας κοιμάμαι σαν αρκούδα!Περαστικά μας Φούλη μου!!!Δεν είναι τίποτα!Ενα γαμώτο είναι αλλά περνάει μόλις συνειδητοποιήσεις ότι υπάρχουν άλλα, σημαντικότερα!Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Οσο για το σήμα καμπάνα!
Χμ....ούτε στο διπλανό δωμάτι δεν πιάνει το @$#^#&&* μου μέσα
Αντε φιλιά και πάλι

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Μη σε στενοχωρεί! Κι εγώ ξυπνάω στις 5 το πρωί.
Τόσα χρόνια απέκτησα ένα μόνιμο ηλίθιο ύφος.
Ξέρω ότι είναι κακό να κοιμάσαι 3-4 ώρες μόνο, αλλά, όπως λέει και μια παλιά διαφήμιση "Δοκίμασα τα πάντα. Αυτό το μπάνιο δεν καθαρίζει με τίποτα" και τότε φωνάζει τον Μίστερ Φόρτε.
Κακό πράμα η συνήθεια.
Κι εγώ ζηλεύω το γατουλίνι, αλλά και τα σκυλιά μου, που βλέπουν και όνειρα.
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.

Dreamy Cloud είπε...

Αχ Φούλη μου κι εγώ το παθαίνω αυτό με τα τραγούδια είτε είναι σε διαφήμιση είτε όχι.. Μια φορά μου είχε κολλήσει ένα που ούτε καν μ'άρεσε ισα ισα το σιχαινόμουν, πως γίνεται αυτό δεν ξέρω, και δεν μπορούσα με τίποτα να κοιμηθώ!! Ο εκνευρισμός στο κόκκινο, ασε!! :Ρ
Καλό σου βράδυ.. φιλάκια πολλά!!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Καλησπέρα λοιπόν!!!!!!


σματς!

Σταλαγματιά είπε...

Μα είναι δυνατόν να ξυπνήσεις από ένα τραγουδι που κόλλησε στο μυαλό;
χαχχα καλά εσύ είσαι σε πιο βαριά κατάσταση από μένα :)))

Δεν έχεις χάσει ούτε μία ανάρτηση μου και σ ευχαριστώ τόοοοσοοοοο πολύ γιαυτό :)))

Εγώ πάλι αν δεν γράψω κάτι σε αυτά που γράφεις θα σκάσω.
Αφού πάντα τα θέματα σου είναι άψογα και διάφορα όχι σαν εμένα που σας έχω ζαλίσει με το κόλλημα μου :))

Κι εσύ πάλι έρχεσαι και ας σε ζαλίζω
Σ ευχαριστώ πολύ πολυ

Φιλιά πολλά :)))

♥ Palirroia ♥ είπε...

Όλοι νομίζω κατά καιρούς τρώμε κόλλημα με κάποιο άσχετο τραγουδάκι δεν είναι τίποτα θα περάσει...
Το άλλο είναι το παλούκι με τον ύπνο, εγώ το έχω χρόνια το προβληματάκι δεν θυμάμαι πότε κοιμήθηκα τελευταία φορά συνεχόμενα ένα πεντάωρο...
Ελπίζω εσένα όμως να είναι παροδικό και να επανέλθεις σε κανονικούς ρυθμούς:)

Καλό βράδυ και πουπουλένια όνειρα!!!!!!!

manetarius είπε...

χΑ! Γιαααα κλείστε μου μια σουΐτα στο Δαφνί... γιατί εγώ κόλησα με τον Υφαντή και μου τη σπάει κιόλας!!
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩΩΩΩΩ;

Unknown είπε...

Αχ έχεις μουρλαθεί τελείως Φούλη μου!
Το καψες το μυαλουδάκι σου! Το βλέπω θα κάνουμε παρέα στο Δαφνί!! λολολολ

αντωνης είπε...

καλημερες!!!

ακου σημα καμπανα,
:)

πολυ μαπα η διαφημιση, επρεπε να εχει και το λοχαγο...

mariw είπε...

Έτσι είναι τα σαχλοτράγουδα, σαν τσίχλα στο παπούτσι. Σου κολλάνε και δεν το παίρνεις χαμπάρι. Καλημέρα γλυκιά γκρινιάρα…

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ KnottyCat
Γατούλα καλημέρα, κρίση ήταν και πέρασε..
Τώρα πάμε για άλλα...
Φιλιά γατίσια....


@ D.Angel
Καλημέρα φιλενάδα μου..εχω αγωνία να δω πιο θα είναι το επόμενο, γιατί το συγκεκριμένο ακόμα παίζει!!!
Πολλά φιλιά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Για δοκίμασε το CILLIT BANG για άλατα και σκληρή
βρωμιά είναι σούπερ.....χαχα καθαρίζει και το μυαλό..
Καλή σου μέρα...


@ Dreamy Cloud
Μήπως να ανοίξουμε τους μουσικούς μας ορίζοντες;
λέω τώρα εγώ!!!
Καλημέρα συννεφούλα...


@ Από μικρό κι από τρελό
Καλημέρα!!! καλώς ήρθες...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σταλαγματιά
Καλημερα!! ε όχι και άψογα ...μια χαρά τα γράφεις και συ απλά εγώ δεν είμαι της ποίησης..


@ Palirroia
Καλημέρα!! αυτό το παθαίνω όταν εχω άγχος,συνήθως με δουλειές του σπιτιού...
Πολλά φιλιά γλυκιά μου...


@ manetarius
Εσύ κοίτα να κοιμάσαι τώρα όσο πιο πολύ μπορείς,
γιατί πίσω έχει η αχλάδα την ουρά...
Καλημέρα κοριτσάκι μου.

next_day είπε...

μου το κόλλησες κι εμένα τώρα... γκρρρρρ...!!! ;)

Πάντως, για τα σχόλια που λές, θα σου πώ εγώ τί νομίζω....Πάντα περνάω κι εγώ, αλλά δεν αφήνω πάντα σχόλια...δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν θέλω απλά να αφήνω ένα σκέτο καλημέρα,καλησπέρα..θέλω να έχω να σου πώ κάτι αξιόλογο..
όμως επειδή το ζητάς, κι επειδή πρέπει να σεβόμαστε τις επιθυμίες των φίλων (ακόμα και των e-φίλων) απο εδώ και πέρα θα περνάω και θα σου αφήνω τουλάχιστον πολλά γλυκά φιλιά!!
Το γατί είναι όλα τα λεφτά!
Την καλημέρα και γλυκό φιλί!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Φουλη έχω μερικές φωτογραφίες της γάτας μου που κοιμάται σε απίστευτα μερη και στάσεις....το ζηλεύω το σκατόγατο γιατί πολλές φορές κ το δικό μου μάτι είναι γαρίδα.Μια φορά χώθηκε στο συρτάρι με τα μάλλινα και σου λέω μόνο ότι έχει 80% άσπρη γούνα!!!Καταλαβαίνεις τι άφησε....

Εγώ περνάω απ'όλα τα μπλογκ που είμαι αναγνώστρια,δεν αφήνω όμως πάντα σχόλιο.Εξάλλου όποιος έχει τρακ με βλέπει,ιταλική σημαία :)))) που να κρυφτώ η έρμη χαχαχ.Άσε που τα διαβάζω πολλές φορές και απ΄το google reader.

καλημέρα....

Ανώνυμος είπε...

Μερικες συμβουλες πριν σου λασπωσω το πατακι
:-)
Μερικες φορες αφηνεις τα μικρα πουλακια να πετανε μονα τους και καθεσαι και τα κοιτας απο μακρια.
Οταν καποιος δεν σου σχολιαζει δεν σημαινει οτι δεν σε διαβαζει.Για "εμας τους παλιούς" που κάνουμε πάνω απο χρόνο Blogging πολλές φορές περνά καιρός που απλά χανόμαστε απο τα Blogs χωρίς αυτο να έχει να πέι κάτι.
Για παραδειγμα ο Mahler είναι φίλος μου και τον αγαπαω παρολα αυτα δεν αφηνουμε σχόλια ο ενας στον αλλον, παραπανω απο 1-2 φορες το Μηνα και αυτο αμα τυχει.
Για αυτο να ξερεις μην πεφτεις σε αυτη τη λουπα.
Θα σε ριξει.
Φτιαξε καφε τωρα μη χεστουμε.
ΦΙΛΙ?

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Perasa gia ena geia.
Elpizo na eisai kala.
Vour gia tin Eleni!!
Polla filia.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Αρκούδο μαζί σου και στην κόλαση ,αν και είσαι πιο μεγάλος μου κατά πολλά χρόνια γκουχ γκουχ
πνίγηκα καλέ....Να υποθέσω ότι το τραγουδάκι σου αρέσει;αν όχι αυτό κάθε αυτό ,ο δεκανέας ,ο λοχίας ίσως;;φιλιάααα...


@ αντωνης
Μαπα εμενα μου λες;και όσο δεν μου αρέσει τόσο κόλλημα....
Καλησπέρα φίλε μου....


@ mariw
Είμαι γρινιαρόγατα τι να κάνουμε; κανείς τέλειος...
Πολλά φιλιά κοριτσάκι μου...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Δεν θέλω πραγματικά να πιέσω κανένα,ένα αστείο παράπονο ήταν και πέρασε,μακάρι τα προβλήματά μας να ήταν τόσο μηδαμινά...
Πολλά φιλιά γατίσια κοριτσάκι...


@ Και λοιπόν;E allora?
Αν σε καταλαβαίνω λέει!! εχω και εγώ τον ασπρουλιάρη,δεν σταματάει η ηλεκτρική σκούπα!! ένα θα σου πω,εχω μαύρα χαλιά!!!!
Καλό απόγευμα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Aunt Donna
Τι έγινε τσίμπησε το μελανούρι;;
Το χαλάκι σκατά μου το έκανες ,από τις λάσπες
παλιό αγρότισσα και το κουδούνι μου δεν έχει ηλεκτροφόρο σύρμα!!!
Έλα τώρα να πάρουμε τον καφέ μας,χωρίς ζάχαρη!!
Πολλά φιλιά παραπονεμένα...


@ NANTIA-BAD RELIGION 7
Καλώς την ξενιτεμένη....

kat. είπε...

μα τι ωραία φωτογραφία είναι αυτή?
μου θύμισε την τασία μου...

Skouliki είπε...

χαχαχα πλυση εγκεφαλου εχεις παθει
και ο δολιος ο αντρας κοιμοταν διπλα ?

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ kat
Όταν χουχουλιάζουν και κοιμούνται, είναι σκέτη γλύκα.
Τώρα που θα βάλω τα χαλιά θα έχουμε πολλά γέλια,σκέψου μόνο ότι είναι μαύρα,και ο γάτος μου είναι μαλλιαρός άσπρος σαν τη μύγα μέσ το γάλα κάτι....
φιλιά και στη τασία,που μάλλον είναι μόνη της εεε....


@ Skouliki
Ε όχι και δόλιος που κοιμάται του καλού καιρού,
και εγώ γυρίζω σαν το μίξερ...
Καλό βράδυ σκουληκάκι...

Αμερικλάνος είπε...

Χαχαχαχαχαχα εμένα μου έχει κολλήσει ο Υφαντης! Και μάλσιτα το ξένο!

I am a gummy bear!

Ianos είπε...

Πωπω δεν ειναι να μενεις αυπνη... Μες την γκρινια γινεσαι ;)
Καλημερα και φιλιααα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Αμερικλάνος
Τώρα βγήκε καινούργιο με μια κότα που χορεύει ντίσκο, άλλη μούρλα!!!
Καλησπέρα....


@ Iανος
Καλέ φοβήθηκες; εσύ και τα πόδια σου σκουπίζεις στο χαλάκι, και το κουδούνι χτυπάς, και έρχεσαι και για καφέ!!
Γιατί χάθηκες;;όλα καλά;
Καλό βράδυ....

Kος Μηδενικός είπε...

Βρε τρελή...αν είναι να αφήνω σχόλιο σε κάθε post που διαβάζω...δεν θα έκανα άλλη δουλειά! Χαχαχα!!! Σαν τον Mahler ακούστηκα τώρα!! Χριστέ μου...του μοιάζω σιγά-σιγά!

Κοίτα, προσωπική μου γνώμη, σχόλιο αφήνει ο καθένας όποτε θέλει. Μην μπεις σε αυτό το τριπάκι, γιατί δεν θα σε οδηγήσει πουθενά γκρινιαρούλα!!

Φιλιάαααααααααα!!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Zero Point
Φίλε μου, το μήνυμα το πήρε ο αποδέκτης δεν απευθυνόμουν σε σενα,δεν εχω τετοια απαίτηση από τους νέους φίλους μου, απλά μια κρίση παραπονου ήταν.....Φιλιά και σορι αν σε μπέρδεψα...

Kος Μηδενικός είπε...

Καλέ...προφανώς και δεν πήγαινε σε μένα! Δεν είμαι και τόσο ψώνιο! χαχαχαχα!!! Απλά τη γνώμη μου είπα! Φιλιά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Zero Point
οκέι καλό βράδυ καλό μου φιλί; σματσ....