Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ!


Ένα ρομαντικό Αυγουστιάτικο ηλιοβασίλεμα για μια ξεχωριστή
χειμωνιάτικη μέρα!!!
Στο προηγούμενο post ο φίλος μας Ιανος στο σχόλιο με αφορμή
την θέα του Κινιού, αναφέρθηκε στο υπέροχο κατά τη γνώμη
του ηλιοβασίλεμα!!
Οπως του υποσχέθηκα επανήλθα με αυτό το θέμα να το θαυμάσετε
και εσείς που δεν έχετε έρθει στο νησί και να μας πείτε
αν έχει δίκιο!!
ΟΙ φωτογραφίες είναι βήμα βήμα πριν πέσει ο ήλιος στην αγκαλιά
της ήρεμης θάλασσας, ελπίζω να πάρετε μια γεύση από την μαγεία,
μέσα από το φωτογραφικό φακό μου!!
Τώρα προς τι η αναφορά μου σε ξεχωριστή μέρα;
Πριν μερικά χρονια σαν σήμερα δώσαμε όρκους αγάπης !!!!!
σιγά μη σας πω πόσα χρόνια ένα θα πω για να μετρηθούν δεν
φτάνουν δυο χέρια!!
όσο για τον απολογισμό; δυο υπέροχα κορίτσια!!
Και για να σας προλάβω!! θα πω ότι οι γάτες πάνω είδαν το
ηλιοβασίλεμα και τώρα απολαμβάνουν το Αυγουστιάτικο φεγγάρι!!!
Αυτές βρήκα? ρομαντικές και τις έβαλα......







21 σχόλια:

αντωνης είπε...

Να ειστε παντα καλα, με υγεια & αγαπη!!!

:)))

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Και στα Διαμαντένια, εύχομαι, κι ας είναι μακρυά!!!

Παρ'όλο που προτιμώ τις ανατολές, μου άρεσαν οι φωτό - η προτελευταία έγινε ήδη φόντο εργασίας - και ο Αύγουστος=καλοκαίρι=η εποχή μου.

Να είστε πάντα γεροί και να χαίρεστε τα βλαστάρια σας.

Καλό βράδυ.

D.Angel είπε...

Σου το πα οτι ειμαι ζηλιάρα ή το ξέχασα;;;;;
Οχι αμα το ξεχασα στο ξαναλέω!
Και γι αυτό το λόγο σου γράφω απ το καράβι!
Φευγω για το νησί!Η μάλλον...
εφυγααααααααα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Ianos είπε...

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ Ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση αναρτηση!!!
Οχι πειτε μου τωρα, εχω αδικο?
δεν ειναι υπεροχο???
Φιλιααααααααααααααααααααα!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αντωνης
Να είσαι καλά, σευχαριστώ Αντώνη μου, εύχομαι και σε σενα ότι ποθείς...

ΥΓ εσύ γιατί δεν έχεις blog;Καλό βράδυ....


@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Να είσαι καλά φίλε μου....
Καλό σου βράδυ....


@ D.Angel
Είσαι πολύ κωλόπαιδο, δεν ήρθες εδώ που είναι 3
ώρες ταξίδι και πήγες Κρήτη;;;Καλά σου...
Δεν σου ξανά μιλάω θύμωσα!!! Καληνύχτα...


@ ΙΑΝΟΣ
Ευχαριστημένος καμάρι μου; ο λόγος σου διαταγή..
Καληνύχτα με φιλιά....

αντωνης είπε...

Καλημερα.

Τα blogs μου ειναι δυο:
αυτο ειναιτο πρωτο
και
αυτο ειναι το δευτερο

Καλο Σαββατοκυριακο!
:)

mariw είπε...

Αχ! Μοσχοβόλησε θάλασσα. Αφού νόμιζα πως άκουσα τον ήλιο να ακουμπάει στη θάλασσα. Όσο για τα υπόλοιπα… να τα εκατοστίσετε τα χρόνια αγάπης.

VAD είπε...

Πανεμορφα,κανε και τις συγκρίσεις:)
http://apouro.blogspot.com/2009/07/blog-post_08.html
Καλημέρα....

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αχχχχχχχχχχχχ αυτά είναι!!!!!

Savvina είπε...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου Φούλη μας.
Το ηλιοβασίλεμα είναι πανέμορφο και ειδικά όταν γίνεται κάτι ξεχωριστό: όρκοι αγάπης.
Να είστε καλά και πάντα αγαπημένοι.
Καλό Σ/Κ να έχετε.
Πολλά φιλιά.

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ αντωνης
okei .... Kαλησπέρα


@ mariw
Μέχρι εκεί ακούστηκε εεεε
Και εσύ κοριτσάκι! ότι επιμηθείς να έχεις
σευχαριστώ...
πολλά φιλιά με καλό σκ


@ VAD
Και η δικη σου ειναι φανταστηκη!!
Καλησπέρα...

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Και λοιπόν;E allora?
Αυτό είναι ναι! ότι καλύτερο μπορεί να απολαύσει κανείς!!
Φιλιά


@ Savvina
Ευχαριστώ κοριτσάκι μου ,να έχεις ένα καλό σκ με τον άνθρωπό σου...

Unknown είπε...

Αν και πάνω κάτω ξέρω την ηλικία σου χαχαχα (μην ξεχνάς φούλη μου η πρεσβυωπία μας επισκεύτηκε παρέα. Οπότε πάνω κάτω κάπου κοντά είμαστε χεχεχεχε)
Να στε πάντα μαζί κι ευτυχισμένοι!

zoyzoy είπε...

Υπέροχες φωτό μαγευτικό το ηλιοβασίλεμα του Κινιού όπως και να'χει!!
Και στους "Χρυσούς" η μέρα σας θα μείνει και για μένα αξέχαστη συμπτωματικά!!

manetarius είπε...

Ααααααααααααα!!!

Τι ωραίαααα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ bear
Eίσαι, είσαι αρκουδόγατος!! όλα τα πιάνεις στον αέρα!! μαρτυριάρη....
Ευχαριστώ για τις ευχές σου,ότι καλύτερο σου εύχομαι?
Καλό σου βράδυ...


@ Zoyzoy
Eίμαι σίγουρη ότι δεν θα μας ξεχνάς από δω και πέρα..
Καληνύχτα..


@ manetarius
Πια καλέ οι φωτογραφίες η η επέτειος;
Όπως και να είναι ευχαριστώ μανιταράκι...

Σταλαγματιά είπε...

Λατρεύω να ακούω τέτοιες ιστορίες και ειδικά όταν μου δίνουν την ελπίδα πως ένα ζευγάρι μπορεί να ζήσει χρόνια πολλά μαζί και να είναι αγαπημένοι παντοτινά !!!

Να είστε έτσι για πολλά πολλά χρόνια ακομη!!

Φιλιά πολλά

Alice World είπε...

ήμουνα και γώ εκεί Φούλη μου, θυμάσαι, στρώσαμε κουβερτούλα και πίναμε κρασάκι χαζέυοντάς το τοπίο. Η σιωπή μας ήταν τόσο εύγλωτη, έφταιγε το υπέροχο τοπίο που μας γέμιζε η ψυχή μας!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ Σταλαγματιά
Δεν σταματάω να λέω ότι ο γάμος είναι λαχείο! σαν ερωτευμένοι στην αρχη δεν βλέπουμε πολλά πράγματα, τα οποία συσσωρεύονται και στο τέλος γίνετε το μπαμ,τολμώ να πω ότι εχω τον πρώτο αριθμό, και είμαι μια χαρά...
Καλό βράδυ με φιλιά...


@ Alice World
Έφταιγε το υπέροχο τοπίο,και το καταπληκτικό κόκκινο κρασί,που ταίριαζε με το χρώμα του τοπίου,θα συμπληρώσω...
Καληνύχτα με όνειρα γεμάτα ηλιοβασιλέματα...

next_day είπε...

καλή μου, με συγκίνησες!
Εύχομαι να ζήσετε ακόμα πολλά πολλά όμορφα και ρομαντικά ηλιοβασιλέματα μαζί!!!
Φιλί γλυκό καλή μου!

ΦΟΥΛΗ είπε...

@ next_day
Κοριτσάκι σευχαριστώ ,όλοι έχουμε τα ελαττώματα μας το παν είναι να υπάρχει κατανόηση και συμβιβασμός!!
Καλό βράδυ ότι καλύτερο σου εύχομαι!!